Srovnávač online supermarketů Atoto.cz získává investici ve výši 6 milionů Kč

Michal PtáčekMichal Ptáček

atoto-h
0Zobrazit komentáře

Se spuštěním rozvozových služeb typu Rohlik.cz, Kolonial.cz, iTesco nebo Kosik.cz, bylo jen otázkou času, než se objeví portál, který začne porovnávat ceny potravin z těchto konkrétních online supermarketů, tak aby si uživatelé mohli nakoupit tam, kde je to vyjde opravdu nejlevněji.

Ostatně podobný trend jsme mohli spatřit už před lety během hlavního boomu slevových serverů, kdy následně začaly hromadně vznikat slevové agregátory, u portálu Kupi.cz porovnávajícím ceny potravin v kamenných obchodech nebo i v případě úspěšného portálu Heureka, porovnávajícím naopak ceny zboží v eshopech.

tom-krcha

Přečtěte si takéNovinka od Adobe, kterou vytvořil český designer Tom Krcha, kompletně změní způsob tvorby designuNovinka od Adobe, kterou vytvořil český designer Tom Krcha, kompletně změní způsob tvorby designu

Zřejmě prvním srovnávačem, který bude chtít na stále tvořícím se trhu online supermarketů prorazit, je projekt Atoto.cz, který aktuálně porovnává cca 48 000 položek z rozvozových služeb iTesco.cz, Rohlik.cz, Kosik.cz, Kolonial.cz, Potravinydomu.cz a Z-market.cz. 

6 milionů korun za čtvrtinový podíl

Pro úspěšný rozjezd nyní Atoto.cz získává seed investici ve výši 6 milionů korun od společnosti W.A.S.A. – Group, která v projektu získala výměnou čtvrtinový podíl, což ho ohodnocuje na přibližně 20 milionů korun.

“Skupina WASA se rozhodla investovat do projektu Atoto.cz, protože je přesvědčena o perspektivě trhu on-line potravin. Zároveň se nám líbí otevřenost a zkušenost lidí, kteří za celým projektem stojí.” říká Libor Daněk, spoluzakladatel skupiny WASA.

Zbylá část podílu poté zůstává zakladatelům projektu, kterými jsou Tomáš Wojcik, Kamil Skramuský, Lukáš Pitter a Jakub Karlec. Ti společně mimo jiné vlastní digitální agenturu 2FRESH, službu SMSticket.cz nebo aplikaci na finanční řízení a vyhodnocování projektů Costlocker.com.

“Investice nám umožní rozšířit tým a investovat do reklamy. Díky tomu se můžeme plně soustředit na to, aby si naši uživatelé mohli opravdu koupit nákup tam, kde je to nejlevnější. Máme spoustu plánů, jak naši službu dále vylepšit, zpřesnit porovnání produktů napříč všemi online prodejci a jak celkově zjednodušit nakupování potravin a drogerie přes Atoto.cz,” dodává Tomáš Wojcik, zakladatel Atoto.cz.

atoto-3

atoto-2

atoto-1

Rubriku Startupy podporujíjt-retina