Alza.cz v roce 2014 vydělala skoro půl miliardy korun
Není žádným tajemstvím, že největšímu českému eshopu: Alza.cz, se daří a roste. Potvrzují to i zveřejněná čísla z výroční zprávy společnosti, podle kterých Alza v roce 2014 (výsledky za rok 2015 společnost prozatím nezveřejnila) zvýšila meziročně zisk o 9 procent na celkových 470 milionů korun.
„Napomohlo tomu i významné rozšíření produktového portfolia a prudký nárůst v segmentech, do kterých Alza vstoupila o něco později, jako například TV, bílé a domácí elektro,“ uvedla mluvčí Alzy, Šárka Jakoubková
Tržby společnosti pak stouply o 26 procent na 11,5 miliard Kč bez DPH (13,9 mld. Kč včetně DPH), s tím, že počet objednávek meziročně vzrostl o 1,8 milionu na 4,8 milionů.