Český nástroj pro správu sociálních sítí generuje příjmy v desítkách tisíc eur a expanduje za hranice

414392_10150564146977346_1100182394_o
0Zobrazit komentáře

V posledních letech přibývá nespočet nástrojů pro analýzu a správu sociálních sítí, takže je někdy složité se vyznat v tom, co vybrat. Jednou z takových služeb je český ZoomSphere, který vymyslel Jakub Mach a vybudoval společně s několika kolegy. Dnes je součástí i jeden z nejznámějších českých expertů na Facebook marketing, David Lorincz.

ZoomSphere čítá bezmála 100 klientů, mezi které se nedávno zařadili ČEZ, Raiffeisenbank nebo UPC. Pokud bychom brali v úvahu, že je těchto 100 klientů pravidelně platících, měsíční revenue se může vyšplhat až na 40 tisíc eur, tedy v přepočtu asi 1,1 milionu korun. I to je důvod k tomu, že se zakladatelé rozhodli po úspěšném přenesení businessu do Budapešti, zapůsobit na dalších trzích. Konkrétně v Polsku nebo Rumunsku.

IMG_8170

Přečtěte si takéJak probíhala konference Engage Prague 2015 pořádaná českými Socialbakers?Jak probíhala konference Engage Prague 2015 pořádaná českými Socialbakers?

Výhodou řešení je bezpochyby fakt, že stačí zaplatit měsíční poplatek ve výši 400 eur a objem využívaných služeb nebo připojených uživatelů je již na zákazníkovi. Je to pravděpodobně nejvýhodnější řešení pro větší korporace, které aktuálně využívají ZoomSphere nejčastěji.

Screen Shot 2015-05-28 at 20.52.00

Náhled homepage ZoomSphere

Foto: Jakub Mach FB