Čím větší sleva, tím větší zájem. Předplatné Woltu pro levnější doručení míří do dalších českých měst

Věrnostní program Wolt+, se kterým mohou předplatitelé objednávat s nulovými poplatky a využívat akce, se rozšiřuje do Teplic nebo Frýdku-Místku.

frydek-mistek

Foto: Wolt

Předplatné Wolt+ se rozšiřuje do Frýdku-Místku a dalších měst

Kartičku máte? Bodíky sbíráte? Mantra, kterou zákazníci znají skoro ze všech supermarketů a benzinových pump, se v online prodeji vyskytuje jen zřídka. Velcí e-commerce hráči o věrnost zákazníků bojují věrnostními programy založenými na měsíčním nebo ročním předplatném. Doprava zdarma a přístup ke speciálním akcím jsou hlavní důvody, proč roste obliba prémiových předplatných třeba u Alzy nebo Rohlíku a stále rychleji také v rozvážkové službě Wolt.

V Česku Wolt už nevozí pouze obědy a večeře, ale i nákupy z řady partnerských obchodů včetně největších supermarketů. Program Wolt+ nabízí možnost ušetřit až 69 korun za rozvoz na jedné objednávce a členům odemyká přístup k akčním nabídkám. Prémiové předplatné je od března po Praze, Brně a dalších krajských městech nově dostupné také ve Frýdku-Místku, Jablonci nad Nisou, Průhonicích, Opavě, Teplicích nebo Táboře.

Předplatné Wolt+ zákazníkům odemyká dopravu za nulový poplatek z vybraných restaurací a obchodů, z ostatních ji pak zlevňuje. Za 99 korun měsíčně nebo 780 korun ročně se podle propočtů vyplatí všem, kdo si na Woltu objednají alespoň třikrát za měsíc, protože cena dopravy se běžně pohybuje mezi 29 až 69 korunami. U ročního členství se zaplatí už jedna objednávka měsíčně.

Wolt navíc není jen o rozvoze jídel. „Naše aplikace se stává nákupním domem v kapse. Potraviny dovezeme z Alberta, Tesca nebo našich Wolt Marketů. V nabídce máme také zboží z lékáren, chovatelských potřeb nebo fitness výživové doplňky. A další kategorie budeme postupně přidávat,“ popisuje Tomáš Beniak, šéf české a slovenské pobočky Woltu.

tomas-beniak-gm-wolt-cesko-a-slovensko-3

Foto: Wolt

Tomáš Beniak, šéf Woltu pro Česko a Slovensko

Beniak převzal vedení na přelomu roku a jeho hlavním úkolem je po šesti letech vymanit Wolt z pozice vyzyvatele a udělat z něj jedničku v rozvozech na českém trhu. Kromě rozšíření rozvozů do dalších měst sází právě na aktivní podporu předplatného Wolt+.

Vedle levnější dopravy, slev a exkluzivních nabídek u partnerských obchodů mají věrní zákazníci možnost využít desetiprocentní cashback na objednávky, které si vyzvedávají osobně – z uskutečněné objednávky se jim zpětně připisují kredity v jejich účtu na další nákup. Přesná čísla předplatitelů firma nekomunikuje, ale podle Tomáše Beniaka Wolt+ využívají v Česku desítky tisíc zákazníků. Obecně prý platí, že čím větší sleva, tím je akce populárnější.

Roční předplatné je v Česku jedno z nejpopulárnějších ve srovnání s ostatními trhy.

Stejné předplatné nabízí Wolt v celé řadě zemí. „Celosvětově už zákazníci využitím Wolt+ ušetřili 70 milionů eur (1,7 miliardy korun). Průměrně předplatitel ušetří zhruba 300 korun měsíčně. Ještě o něco víc potom při koupi ročního předplatného, které je v Česku jedno z nejpopulárnějších ve srovnání s ostatními trhy, kde Wolt+ nabízíme,“ uvádí Joonas Bienek, globální ředitel věrnostního programu Wolt+ se sídlem ve Finsku.

Na oslavu dvouletého výročí předplatného probíhala v mnoha zemích kampaň Wolt+ Weeks, která měla zvýšit povědomí o této možnosti mezi stávajícími i novými zákazníky. V Česku tak mohli využít speciálních nabídek u partnerů jako Bageterie Boulevard, Starbucks, Burger King, Pizza Hut, Albert, Wolt Market a Yves Rocher, ale i v menších lokálních restauracích jako Wokin, Los Capolitos, L’Osteria nebo Fatfuck. „Do Wolt+ Weeks se v Česku zapojilo zhruba 210 značek. Podíváme-li se na celkový počet míst, tak se jedná o přibližně 400 provozoven napříč celým Českem,“ doplňuje Bienek.

CC Native

Partnerem článku je Wolt