CNC spouští pod značkou Blesk Lékárna prodej doplňků stravy. Koupit je lze i online

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

blesk-lekarna
0Zobrazit komentáře

Mediální skupina Czech News Center (CNC) je jedním z největších mediálních domů v České republice, ale její byznys není pouze o vydávání novin, časopisů a internetových magazínů, ale také o dalších aktivitách, mezi něž patří například virtuální operátor Bleskmobil nebo dodavatel energií Blesk energie. Pod značkou Blesk nyní přichází další produkt – Blesk Lékárna.

Blesk je pochopitelně především název nejčtenějšího deníku v Česku, ale CNC, patřící českým miliardářům Danielu Křetínskému a Patriku Tkáčovi, pod tímto brandem rozvíjí i další komerční aktivity. Ten nejnovější se jmenuje Blesk Lékárna a CNC ho spustilo u příležitosti Světového dne zdraví, který každoročně vyhlašuje 7. dubna Světová zdravotnická organizace. Blesk Lékárna startuje se čtyřmi produkty, jimiž jsou různé doplňky stravy.

„Trh doplňků stravy zahrnuje desítky typů produktů. Vybrali jsme ty, které patří mezi nejvyhledávanější a zároveň nejužívanější našimi čtenáři. Navíc chceme oslovit širokou skupinu zákazníků a pomoci jim při řešení zdravotních obtíží i prevenci,“ vysvětluje Jakub Kouřil, brand manažer komerčních aktivit CNC, s tím, že v Blesk Lékárně je aktuálně k dostání FORTEprotect, Magnesium, Urobrusinal a Multivitamin.

blesk-lekarna2

Výhradním výrobcem řady Blesk Lékárna je tuzemská farmaceutická společnost Simply You Pharmaceuticals a čtveřice zmíněných doplňků stravy slouží proti nedostatku vitaminů, podrážděnosti a nervozitě, pro normální stav a fungování kloubů či na problémy s močovými cestami. Během roku 2019 pak mají přibýt ještě dva další produkty.

„Mediální dům CNC má k tématu zdraví velice blízko. Tituly jako Blesk zdraví, Moje zdraví, Moje psychologie či Dieta se na zdravý životní styl a novinky ze světa medicíny přímo zaměřují. Vlastní řada doplňků stravy byla dalším logickým krokem. Lidem přinášíme kvalitní a férovou nabídku v další oblasti jejich každodenního života, podobně jako tomu bylo například s BLESKmobilem, který jsme uvedli na trh již v roce 2012,“ doplňuje Jan Samko, marketingový ředitel CNC.

cf-hero

Přečtěte si takéČeská aplikace CF Hero pomáhá teenagerům bojovat s cystickou fibrózou a prodlužovat jim životČeská aplikace CF Hero pomáhá teenagerům bojovat s cystickou fibrózou a prodlužovat jim život

Již nyní by měly být výrobky z řady Blesk Lékárna skladem v přibližně 700 lékárnách po celé České republice a dalších 1 500 provozů bude připraveno je objednat u svých dodavatelů. Ceny doplňků se pohybují od 120 do 288 korun a vedle kamenných prodejen je lze koupit také online. Internetový obchod pro Blesk Lékárna provozuje Česká Apotéka.

Jak připomíná magazín MediaGuru, celý projekt Blesk Lékárna se chystá CNC podpořit masivní reklamou napříč svými tituly, mezi nimiž se jen tématu zdraví přímo věnují tituly Blesk zdraví, Moje zdraví, Dieta či Moje psychologie. Reklama napříč tituly této mediální skupiny jen na tiskovém trhu oslovuje 3,4 milionu čtenářů na vydání a CNC si od se své lékárny slibuje další zajímavý zdroj příjmů. Pod značkou Blesk kdysi provozovalo ještě produkt Peněženka pro anonymní platební karty, ale ten byl později zastaven.