Digitální agentura Bubble zakládá vlastní produkční ateliér

Michal PtáčekMichal Ptáček

bubble
0Zobrazit komentáře

Česká digitální agentura Bubble, která se zaměřuje převážně na tvorbu webů, aplikací, sociální média a klientské kampaně, opět o něco rozšiřuje své pole působnosti. Po dalším prostorovém rozšíření svých designových kanceláří na pražské Letné (jak to uvnitř vypadá, se můžete podívat ZDE), má totiž nyní Bubble k dispozici i vlastní produkční ateliér, který poslouží k produkci vlastních fotek/videí a jejich následnému využití v kampaních a vlastních produktech.

Ateliér nenabízí jen prostor pro nejrůznější typy focení a natáčení vlastního videoobsahu, ale je i kreativní dílnou pro výrobu rekvizit. V Bubble jej vybavili sítotiskem a proprietami pro nejrůznější ruční techniky jako linoryt, práci se dřevem a nejrůznějšími strukturami. Součástí je také velký sklad všemožných materiálů a rekvizit.

korinek

Přečtěte si takéLukáš Kořínek z digitální agentury Bubble: Minulý rok jsme skončili v obratu na 30 milionech korunLukáš Kořínek z digitální agentury Bubble: Minulý rok jsme skončili v obratu na 30 milionech korun

“Klasická ruční práce a výroba vlastního obsahu je dlouhodobou součástí Bubble a snažíme se ji využívat u většiny typů projektů na míru. Ať už jde o digitální obsah nebo webové stránky. Nový ateliér/dílna nám umožnuje tuto část posunout na novou úroveň. A to nejen pro nás, ale i pro naše partnerské externí obsahové tvůrce, umělce, ilustrátory a lidi, kteří potřebují profesionálně vybavený prostor ke spolupráci a tvoření na našich projektech,” říká Lukáš Kořínek, majitel Bubble.

Provoz ateliéru si pak na starost vezme nedávná posila Jiří Martínek, který v Bubble působí na pozici designového šéfa.

Bubble_ateliér1

Bubble_ateliér2

Lukáš_Bucman