E-commerce
Umí skvěle prodávat a naučí to i vás. Co stojí za úspěchem značek Angry Beards, Žufánek či Buga
Přímý prodej zákazníkům je sice delší cesta, ale zato horší. Dokud se to nezlomí. Pak je to fantazie, říká Tomáš Čech z Angry Beards.
Rakousko má vysokou kupní sílu, tamní trh je dobrým testem pro expanzi českých firem na Západ
Rohlík, Fruitisimo, Pilulka, LIKO-S, ale také startupy Whalebone nebo Senzomatic. V Rakousku působí více než 500 českých společností.
Jak má e-shop před nástupem sezony správně pracovat s daty? Poradí Heureka, Google i Notino
Tři odborné přednášky a šest workshopů se zkušenými mentory přinese 12. října další ze série eventů ShopMasters.
Ochlazení přišlo i na skupinu e-shopů Vivantis. Nerostla a zisk jí klesl z 30 milionů na jeden
Sáhli jsme si na hranu efektivity a přicházeli jsme na věci, které jsme předtím přehlíželi, komentuje loňský rok šéf Vivantisu Michal Špak.
Navzdory očekáváním se trh pořád nevzpamatoval. Celkový obrat e-shopů dál rapidně klesá
Trh podle Heureky klesá již sedm kvartálů v řadě. Shoptet naopak hlásí růst segmentu malých a středních e-shopů.
Jak prodávat (na) vlastní triko? Poradí Martin Žufánek i značky Angry Beards, Buga a Mixit
Prodávají zboží za stovky milionů, ale spoléhají na vlastní síly. O svých zkušenostech promluví řečníci na akci pořádané CzechCrunchem.
Doma polské Allegro roste. V Česku spustilo tržiště, ale Mall a spol. vykázali ztrátu 350 milionů
Největší polský internetový hráč ukázal výsledky za poslední čtvrtletí. Domácí byznys roste, ten v Česku zatím ne. Expandovat chce dál.
Čupr vyrazil na nákupy. Rohlík kupuje od Rockaway svého německého konkurenta Bringmeister
Rockaway Capital Jakuba Havrlanta díky transakci získá podíl v Rohlíku, dlouho byl přitom majitelem i konkurenčního online supermarketu Košík.
Skupina Liftago poprvé skončila v zisku. Zatím je malý, ale postavili jsme zdravé základy, říká Krátký
Pod Liftagem roste sdílená přepravní síť, kterou využívají řidiči různých profesí. Rychlé poslání balíků nabízí aplikace Liftago pod stokorunu.
Shoptet začal e-shopům nabízet krátkodobé financování. Pomůžeme jim tím nastartovat byznys, říká Huba
E-shopaři mohou díky novému financování lépe konkurovat těm největším, věří ředitel Shoptetu. V tomto segmentu chystá několik strategických produktů.
Billa hodlá růst. Postaví 80 prodejen v nové podobě a mezi online supermarkety chce být dvojkou
Strategií rakouského řetězce v Česku je zvyšovat tržní podíl tím, že bude ještě blíže zákazníkům. I na internetu nebo na čerpacích stanicích.
Do boje mezi e-shopy vstupuje Mironet a útočí na Alzu: Máte pouze spoustu velkohubých slov
Na českém e-commerce trhu se dějí nebývalé věci, boj o zákazníky je vyhrocený. Nejprve se Alza pustila do Allegra. Teď jí dává úder Mironet.
Alza zahájila přestřelku s Allegrem. Sází na to, že Mall a CZC oslabí. Pro Poláky jsou prý stále důležité
Mezi největšími českými e-shopy se přiostřuje. Agresivní kampaň Alzy vyvolala rozruch. Podle některých odborníků je na hraně etiky.
Mladé lidi se vyplatí nabírat hned od nástupu na vysokou, říká Jakub Stupka z marketingového Ecomailu
Moderní vysoké školy jsou spolupráci otevřené a nám se osvědčila, píše provozní ředitel e-mailingového nástroje Ecomail. Jak spolupráce funguje?
Alza má jinou víru než Allegro a chce zákazníky Mallu i CZC. Je to pro nás příležitost, říká Petr Bena
Jeden ze šéfů Alzy příliš nevěří, že se v Česku tolik prosadí internetová tržiště. Jeho e-shop nově vyřídí reklamace produktů i z Mallu a…