E-commerce
Nejvíce se na pražské burze loni propadly akcie Pilulky. Její byznys klesl, bez franšíz utržila 2,1 miliardy
Propad tržeb lékárenská skupina vysvětluje uzavřením rumunské pobočky a omezením prodejů přes benefitní programy. Letos očekává, že vykáže zisk.
Obří turecké internetové tržiště zamířilo do Česka. Většinu v něm má čínská Alibaba
Firma Trendyol má v Česku začít působit v prvním čtvrtletí. Aktuálně přes ni nabízí zboží 300 tisíc obchodníků a nakupuje na ní 30 milionů…
Po 10 letech skončili jako šéfové. Jak se nezbláznit? Cestovali jsme, říkají Braverman s Dvořákovou
Bývalí šéfové CZC.cz a Heureky byli hosty CzechCrunch Podcastu. Řeč byla o tom, jak zvládnout odchod z vysoké funkce, i o Allegru a české…
Z Bezvavlasy je miliardová skupina. Kupuje distributora kadeřnických značek a upisuje nové akcie
Skupinu Hair Servis, která provozuje 20 velkoobchodních prodejen a 13 školicích center, kupují Bezvavlasy za 530 milionů korun.
Je jim 13 let, přesto si kupují e-cigarety. Česká firma nabízí zeď, která mladé kuřáky v e-shopech zastaví
Službu Adulto využívá 70 procent českých prodejců e-cigaret a tabákových výrobků na internetu. Uživatelé při nákupu musí projít ověřením.
E-shop Trenýrkárna.cz investuje do české výrobkyně menstruačních kalíšků a kalhotek
Majitelka značky Maluna.cz Ilona Bittnerová spojuje síly s Ruslanem Skopalem a Adamem Rožánkem, kteří stojí za Trenýrkárnou, Styx a Nedeto.
Dokonalý recept na recesi. Povlečení s českým potiskem e-shopu letos zachránilo byznys
Goldea prodává povlečení vyrobené v Česku. A tak se firma rozhodla před Vánocemi nabídnout výrobky, které budou mít i české nápisy.
Black Friday v číslech: Vzrostl zájem o kosmetiku, nejvíc ale o zábavu a hry, říká šéf Shoptetu
Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst. Jejich obrat během Black Friday meziročně vzrostl o deset procent, návštěvnost o čtvrtinu.
Zárodkem byznysu bylo stěhování studentů. Teď rozváží jídlo, utrží 100 milionů a získal investici
Do firmy Prorozvoz, která působí v Česku i na Slovensku s klienty jako KFC, Rohlík či Zásilkovna, vkládá 65 milionů korun zahraniční investor.
Pochybné slevy e-shopů sleduje šest let. Letos během Black Friday dopadly nejhůř Kaufland a Pilulka
Tento rok již platí nová pravidla, která obchodníkům nařizují, jak mají uvádět své ceny. Podle analýzy Hlídače Shopů je většina z nich dodržuje.
E-commerce se vyvine stejně jako retail. Od malých obchůdků lidé přejdou k velkým marketům, říká šéf K2
Ostravský tvůrce firemních a e-shopových systémů očekává značný nárůst prodejů na online tržištích jako Allegro.
Allegro prodalo na českém tržišti zboží za miliardu. Jeho nepolský byznys byl ale ve ztrátě 560 milionů
Polská internetová skupina Allegro oznámila výsledky za třetí kvartál. Doma jí byznys roste, v Česku je stále více vidět, ale dál počítá ztráty.
Cenovou válku si nepřeje nikdo, pošťuchování se může změnit v pranici. Co e-shopy chystají?
Největší nákupní mánie roku klepe na dveře. David Filippov ze Skip Pay v komentáři píše, v čem se obchodníci snaží zaujmout a kdo má…
Poprvé nad dvě miliardy. Kijonkův čočkový e-shop Alensa loni rostl i navzdory propadu trhu
Rok 2022 se měl podle očekávání e-shopu nést v duchu stabilizace trhu po letech pandemie. Nastoupila však válka na Ukrajině či vysoká inflace.
Jsme dospělejší, ale pořád angry, říká zakladatel Angry Beards. Musel jsem mít ostré lokty, abych uspěl
Značka pánské kosmetiky, která o sobě tvrdí, že „má koule“, letos míří k čtvrtmiliardovým tržbám. V Praze otevřela první prodejnu.