E-commerce
Sexshopy nemohou mít klasickou reklamu na sociálních sítích. Yoo.cz se daří díky influencerům
Většina spoluprací není zisková, i tak se influencer marketing vyplácí, popisuje Michaela Hrubá z Twixo Group, kam spadá sexshop Yoo.cz.
Jeden rok, pět nových zemí a pokračuje. Co se platformě Testuj.to osvědčilo při rychlé expanzi
Po Česku startup vstoupil na Slovensko, do Litvy, Maďarska, Bulharska a Rumunska. Zkušenosti popisuje provozní ředitel Michal Slavev.
Andrea Hurychová stála u zrodu influencer marketingu v Česku. Teď agenturu prodala Vargově Lafluence
WeDigital přechází pod křídla startupu Lafluence. Podle vyjádření vzniká největší marketingová společnost v zemi se zaměřením na influencery.
Platební brána GoPay roste i po prodeji Francouzům, v tržbách překonala půl miliardy
Zisk poskytovatele platebních bran loni klesl o pětinu, ale udržel se nad hranicí sto milionů korun. Kromě majitele se změnil i ředitel firmy.
Online supermarket Košík.cz vyrostl na 2,3 miliardy korun. Ztráta se prohloubila na 565 milionů
Od jara už v Košíku není investiční skupina Rockaway, ale jen Daniel Křetínský a Metro. Kumulovaná ztráta firmy přesáhla 2,2 miliardy korun.
Tvůrci e-shopů Shopsys kupují agenturu se zaměřením na Shopify. Jde o jejich první akvizici
Sounds Good Agency vyvíjí e-shopy na Shopify pro klienty jako Mana, ETA či Okay.cz. Shopsys chce díky akvizici rozšířit svůj trh.
Největší výhoda? Marže! Mixit i Shoptet o tom, jak úspěšně prodávat zákazníkům přímo
Zákaznická báze u přímého prodeje vyžaduje větší péči než u běžných e-shopů. Ale ukrývá se v ní zlato, říká Martin Wallner z Mixitu.
Alza nesmí lákat na reklamace zboží z konkurenčního Mallu a CZC. Nařídil jí to soud
Největší český e-shop se pustil do svých nejbližších konkurentů Mall a CZC ve snaze přetáhnout jim zákazníky. Kampaň musel přerušit.
Lékárenská Pilulka za první půlrok klesla, propad očekává i za celý rok. Akcie jsou na historickém minimu
Během prvních šesti měsíců Pilulka utržila 1,1 miliardy, o patnáct procent méně než loni. Letos se zaměřuje na konsolidaci s cílem vykázat zisk.
Umí skvěle prodávat a naučí to i vás. Co stojí za úspěchem značek Angry Beards, Žufánek či Buga
Přímý prodej zákazníkům je sice delší cesta, ale zato horší. Dokud se to nezlomí. Pak je to fantazie, říká Tomáš Čech z Angry Beards.
Rakousko má vysokou kupní sílu, tamní trh je dobrým testem pro expanzi českých firem na Západ
Rohlík, Fruitisimo, Pilulka, LIKO-S, ale také startupy Whalebone nebo Senzomatic. V Rakousku působí více než 500 českých společností.
Jak má e-shop před nástupem sezony správně pracovat s daty? Poradí Heureka, Google i Notino
Tři odborné přednášky a šest workshopů se zkušenými mentory přinese 12. října další ze série eventů ShopMasters.
Ochlazení přišlo i na skupinu e-shopů Vivantis. Nerostla a zisk jí klesl z 30 milionů na jeden
Sáhli jsme si na hranu efektivity a přicházeli jsme na věci, které jsme předtím přehlíželi, komentuje loňský rok šéf Vivantisu Michal Špak.
Navzdory očekáváním se trh pořád nevzpamatoval. Celkový obrat e-shopů dál rapidně klesá
Trh podle Heureky klesá již sedm kvartálů v řadě. Shoptet naopak hlásí růst segmentu malých a středních e-shopů.
Jak prodávat (na) vlastní triko? Poradí Martin Žufánek i značky Angry Beards, Buga a Mixit
Prodávají zboží za stovky milionů, ale spoléhají na vlastní síly. O svých zkušenostech promluví řečníci na akci pořádané CzechCrunchem.