E-commerce
Dvojnásobný růst za tři roky. Brněnský Smartsupp ladí umělou inteligenci, jež pomůže s nákupem
Loni se Smartsupp zaměřil na vývoj chatbota, aby pracoval více automatizovaně. Letos jej napojil na umělou inteligenci ChatGPT od OpenAI.
Konverze začíná, ještě než si člověk uvědomí, že vás zná. Spokojený pes i Notino radí, jak neztrácet zákazníky
Chyby na e-shopech znepříjemňují a kazí celý nákupní zážitek zákazníků. Prostoru pro zlepšení existuje vždy hodně. Poradíme, kde jej hledat.
Asijské dobrodružství Davida Chmelaře chytá druhý dech. Jeho startup kupuje velký hráč z Indonésie
O Bukalapaku ani iPrice jste možná neslyšeli. Druhou jmenovanou firmu v Malajsii spoluzaložil Čech David Chmelař a teď dotáhl velký deal.
Změny cen během nákupu, vkládání zboží do košíku. Nekalé praktiky využívá třetina e-shopů
Evropská komise nedávno neférové postupy testovala u stovek online obchodníků. Chystá přísnější pravidla na ochranu spotřebitelů, popisuje advokátka.
Měl na dosah NHL, teď ze Zlína posílá balíčky do desítek zemí. Logistický startup získal deset milionů
SupplyDo klientům pomáhá s logistickými procesy a již v prvním roce fungování mělo být ziskové. S investicí chce byznys posunout na vyšší úroveň.
Pilulka loni včetně franšíz utržila 3,5 miliardy. Do tří měsíců plánuje druhou emisi akcií na burze
Navzdory negativnímu vývoji trhu dokázala online lékárna růst. Úpis cenných papírů chce použít hlavně na růst na rozvíjejících se trzích.
Ze sta lidí nákup na e-shopu dokončí jen jednotky. Jak zbytečně neztrácet zákazníky?
Homepage, nabídka, produkt, košík, checkout. U každého z těchto kroků nákupního procesu odpadne značná část zákazníků. Poradíme, jak to zlepšit.
Notino vydělalo přes půl miliardy. Český e-shop s kosmetikou je mezi největšími prodejci napříč Evropou
Michal Zámec dokázal vybudovat e-shop, který z Brna konkuruje největším evropským hráčům. Předloni prodal zboží za 18 miliard.
Značka Dáme jídlo končí. Německý majitel ji přejmenovává a přebarvuje na růžovo
Nově se Dáme jídlo bude jmenovat Foodora. Změna má z pohledu uživatelů probíhat postupně, nejdřív v aplikacích na telefonech.
K věci: Zákazníkům otevření online tržiště Kauflandu přináší pozitiva, pro české prodejce je dvousečné
Expert na retail a e-commerce Jaroslav Sodomka z Publicis Groupe v komentáři přibližuje, jak s českým trhem zahýbe vstup dalšího velkého hráče.
Stovky e-shopů všeho druhu do konce roku. Wolt v Česku šlape na plyn s expresním doručováním
Služba Wolt Drive je na trhu už téměř rok a její ředitel Josef Dvořák s ní má velké plány. Jednou z výhod je také…
Allegro v Polsku i přes ochlazení trhu vyrostlo. Český Mall zůstal v miliardové ztrátě
Polský internetový hráč dál pracuje na tom, aby byznys skupiny Mall v Česku a dalších zemích ozdravil.
Kaufland spustí český marketplace v dubnu, připravené mají být dva tisíce obchodníků
Zákazníkům tržiště Kauflandu nabídne zboží z kategorií od bydlení přes elektroniku po sport či módu.
Zakladatel Ovečkárny za 100 milionů prodal svůj zbylý podíl. E-shop ovládá Babišův Hartenberg
Fond Hartenberg držel v Ovečkárně 60 procent od roku 2021, nyní jej navýšil na 90 procent. Zbylý podíl drží e-commerce skupina eRockets.
Jak jsme zbytečně přišli o miliony. Brněnská Authentica vypráví, jak si naběhla s externím dodavatelem
Petr Litavec popisuje, jak se firmě prodražilo, když se rozhodla rozjet nový byznys s externím dodavatelem. Nakonec si software vyvinula sama.