E-commerce

pilulka_kasa-bratri-boxed-minRozhovor

Pilulka nabízí nové akcie. Máme velkou rezervu a s byznys plánem jsme flexibilní, říkají Kasovi

Lékárenská skupina v sekundárním úpisu stávajícím akcionářům prodala přibližně čtvrtinu nových akcií za 50 milionů. Nyní probíhá nabídka ostatním.

havryluk-23Rozhovor

Bývalý druhý muž Alzy chce měnit zdravotnictví. Společnost může zlepšit každý, říká Tomáš Havryluk

Jako optimista věří, že lidstvo jednou doletí na Mars i do jiných galaxií. V exkluzivním rozhovoru pro CzechCrunch prozradil, co chce dělat dále.

ruslan_skopal_spolumajitel_styx_a_trenyrkarnacz-1-min

Trenýrkárna.cz loni utržila 200 milionů. S investory v zádech vstupuje do Německa a Rumunska

V minulém roce e-shop Trenýrkárna a značka Styx prodaly milion kusů spodního prádla. Další expanzi plánují do Slovinska, Polska a Nizozemí.

datart_prodejna_1

Další obří obchod na obzoru. Datart podepsal dohodu o vytvoření holdingu s majitelem Electro Worldu

Skupina HP Tronic jedná o spojení se slovenským Nayem. Vedle případného prodeje Zásilkovny by mohlo jít o jednu z největších transakcí roku.

miroslav-udan1-reg23

Miroslav Uďan rozbíhá nový startup a prodal část Shoptetu. Svůj podíl navýšil Ondřej Tomek

Miliardář Tomek doteď v Shoptetu držel podíl 70 procent, nově jej navýšil na 85 procent. Zbytek zůstává zakladateli Uďanovi.

e-commerce_special_3

Začátek pomalejší, ale rosteme. Factcool, Bonami, Astratex a Spokojený pes hodnotí letošní rok

Přední osobnosti české e-commerce v anketě přibližují, jakých výsledků aktuálně dosahují a jaké mají nastavené priority pro letošní rok.

people-first-_clanekEvent

E-commerce očima úspěšných: Získejte know-how od Havryluka, Šenkypla, Eliášové i Beny

Přední tváře z prostředí českých e-shopů vystoupí na eventu CzechCrunche v pondělí 19. června. Dotazy jim můžete pokládat i vy.

oldrich-bajer-6-23Rozhovor

Lidl je největší retailová inovace v Evropě za desítky let, říká Oldřich Bajer. Exšéf Mallu věří tržištím

Online tržiště jsou ověřený model. Nemusíme pochybovat o tom, zda budou fungovat, popisuje Bajer ve velkém rozhovoru.

grizly-alensa-gymbeam-ruzovy-slon-i-oveckarna

Nad očekávání dobré výsledky. Grizly, Alensa, GymBeam, Růžový slon i Ovečkárna hodnotí letošní rok

Přední osobnosti české e-commerce v anketě přibližují, jakých výsledků aktuálně dosahují a jaké mají nastavené priority pro letošní rok.

vetyska_ecommerceRozhovor

Zahraniční tržiště neví, co je v české e-commerce čeká, říká Vetyška. Nedoceňujeme, jak jsme výjimeční

Doba není lehká pro žádného podnikatele, z e-commerce i mimo ni. Svým způsobem bojují a snaží se všichni, komentuje ředitel APEKu.

clanek-do-specialu

Lídry znáte, poznejte i ostatní. Žebříček 100 největších e-shopů v Česku

e-commerce-vykopavaci-clanek

Lídry znáte, poznejte i ostatní. Představujeme unikátní žebříček 100 největších e-shopů v Česku

CzechCrunch přináší první žebříček svého druhu, který podrobně mapuje, jaké e-shopy mají v Česku největší tržby. Znáte všechny?

odkaz-na-event

Event Očima úspěšných: Nedělejte zbytečné chyby. Šenkypl, Havryluk či Eliášová se podělí o své zkušenosti

Co stojí za úspěchem největších hráčů české e-commerce? A kam jejich firmy dnes směřují? Užijte si večer plný inspirace, příležitostí a nových poznatků od…

clanek-do-specialu

Sto největších hráčů ovládá více než 60 procent celé e-commerce. Podívejte se na unikátní žebříček

CzechCrunch v žebříčku poprvé odhaduje obraty e-shopů, o jejichž velikosti nebyly dosud žádná relevantní data. Jakým e-shopům tedy Češi nejvíce věří a utrácí u…

E-commerce data

Česká e-commerce v číslech

České e-shopy utržily loni téměř dvě miliardy korun, letos už jsou na tom ale meziročně v prvním kvartále o 13 procent hůře. Zajímavá data…