E-commerce
Pilulka nabízí nové akcie. Máme velkou rezervu a s byznys plánem jsme flexibilní, říkají Kasovi
Lékárenská skupina v sekundárním úpisu stávajícím akcionářům prodala přibližně čtvrtinu nových akcií za 50 milionů. Nyní probíhá nabídka ostatním.
Bývalý druhý muž Alzy chce měnit zdravotnictví. Společnost může zlepšit každý, říká Tomáš Havryluk
Jako optimista věří, že lidstvo jednou doletí na Mars i do jiných galaxií. V exkluzivním rozhovoru pro CzechCrunch prozradil, co chce dělat dále.
Trenýrkárna.cz loni utržila 200 milionů. S investory v zádech vstupuje do Německa a Rumunska
V minulém roce e-shop Trenýrkárna a značka Styx prodaly milion kusů spodního prádla. Další expanzi plánují do Slovinska, Polska a Nizozemí.
Další obří obchod na obzoru. Datart podepsal dohodu o vytvoření holdingu s majitelem Electro Worldu
Skupina HP Tronic jedná o spojení se slovenským Nayem. Vedle případného prodeje Zásilkovny by mohlo jít o jednu z největších transakcí roku.
Miroslav Uďan rozbíhá nový startup a prodal část Shoptetu. Svůj podíl navýšil Ondřej Tomek
Miliardář Tomek doteď v Shoptetu držel podíl 70 procent, nově jej navýšil na 85 procent. Zbytek zůstává zakladateli Uďanovi.
Začátek pomalejší, ale rosteme. Factcool, Bonami, Astratex a Spokojený pes hodnotí letošní rok
Přední osobnosti české e-commerce v anketě přibližují, jakých výsledků aktuálně dosahují a jaké mají nastavené priority pro letošní rok.
E-commerce očima úspěšných: Získejte know-how od Havryluka, Šenkypla, Eliášové i Beny
Přední tváře z prostředí českých e-shopů vystoupí na eventu CzechCrunche v pondělí 19. června. Dotazy jim můžete pokládat i vy.
Lidl je největší retailová inovace v Evropě za desítky let, říká Oldřich Bajer. Exšéf Mallu věří tržištím
Online tržiště jsou ověřený model. Nemusíme pochybovat o tom, zda budou fungovat, popisuje Bajer ve velkém rozhovoru.
Nad očekávání dobré výsledky. Grizly, Alensa, GymBeam, Růžový slon i Ovečkárna hodnotí letošní rok
Přední osobnosti české e-commerce v anketě přibližují, jakých výsledků aktuálně dosahují a jaké mají nastavené priority pro letošní rok.
Zahraniční tržiště neví, co je v české e-commerce čeká, říká Vetyška. Nedoceňujeme, jak jsme výjimeční
Doba není lehká pro žádného podnikatele, z e-commerce i mimo ni. Svým způsobem bojují a snaží se všichni, komentuje ředitel APEKu.
Lídry znáte, poznejte i ostatní. Představujeme unikátní žebříček 100 největších e-shopů v Česku
CzechCrunch přináší první žebříček svého druhu, který podrobně mapuje, jaké e-shopy mají v Česku největší tržby. Znáte všechny?
Event Očima úspěšných: Nedělejte zbytečné chyby. Šenkypl, Havryluk či Eliášová se podělí o své zkušenosti
Co stojí za úspěchem největších hráčů české e-commerce? A kam jejich firmy dnes směřují? Užijte si večer plný inspirace, příležitostí a nových poznatků od…
Sto největších hráčů ovládá více než 60 procent celé e-commerce. Podívejte se na unikátní žebříček
CzechCrunch v žebříčku poprvé odhaduje obraty e-shopů, o jejichž velikosti nebyly dosud žádná relevantní data. Jakým e-shopům tedy Češi nejvíce věří a utrácí u…
Česká e-commerce v číslech
České e-shopy utržily loni téměř dvě miliardy korun, letos už jsou na tom ale meziročně v prvním kvartále o 13 procent hůře. Zajímavá data…