Firmy a lidé


Škodovka v Praze otevřela kanceláře jak ze sci-fi filmu. Světla jsou ze Superbů, látky z použitých airbagů
Škoda Auto v Praze otevřela nové kancelářské prostory, do kterých vstupujete zářivou…
Jaké pracovní benefity jsou pro gen Z důležité? Zeptali jsme se mladých lidí, na čem jim v práci záleží
Mladí lidé čím dál víc řeší, jaké podmínky jim firma nabídne. Zajímá je pracovní režim, kultura i konkrétní benefity.

Tři dny v týdnu home office? S tím končíme, nově jen jeden. Komerční banka volá lidi zpět do kanceláře
Měla to být budoucnost práce v bance. Jenže se ukázalo, že není funkční. Komerční banka chce zvýšit efektivitu a omezuje home office.
Jsou zkušenosti adekvátní odměnou za stáž? Zeptali jsme se mladých lidí, zda by šli pracovat zadarmo
Stáže mohou mladým lidem nakopnout kariéru, často jsou ale neplacené. Je to tak v pořádku? Proč by měly placené? A jak stáž s finanční…

Ještě nenastoupil, ale už je náš. Investujte do vztahu s nováčky co nejdřív, radí v Asseco Solutions
Technologická firma Asseco Solutions vypracovala funkční systém onboardingu, jenž motivuje ty, kteří v ní začínají, aby v ní i dlouho zůstali.

Employer branding od značky ke konverzi: Jak vybudovat stroj nejen na CVčka
Jak při strategii postupovat krok za krokem a posunout firmu od „To neznám“ k „Chci tam pracovat!“. Nebo rovnou k „Beru, kupuju, podepisuju“.

CzechCrunch spouští projekt inVOICE. Pomůže mladým lidem zorientovat se na pracovním trhu
Na nové platformě poradíme, kde hledat placenou stáž, co čekat od prvního dne v práci nebo jak si hlídat hranice a péči o sebe.

Koučuj kolegy, pomáhej ostatním a pečuj o své zdraví, říkají v MSD zaměstnancům a nabízí desítky programů
Věk dožití stoupá, téměř dvacet let závěru života ale trávíme v nemoci. Biofarmaceutická firma MSD proto investuje do zdraví svých zaměstnanců.

Generace Z versus X: bitva, nebo přátelák? Už zítra se střetnou na People First, buďte u toho s námi
Zajistěte si poslední vstupenky na People First od CzechCrunche, tentokrát o (ne)úspěšném soužití generací X a Z ve firmách. Oba tábory mají nabito.

Třicet minut denně ztrácíme hledáním volné zasedačky a klidu na práci. Jsou řešením chytré budky?
Akustické budky s vlastním ekosystémem mění způsob, jakým pracujeme, říká Jan Bastař ze společnosti cre8, která na český trh dodává budky Framery.

Mrazení v břiše, chuť otočit auto a ujet. Řešte signály vyhoření včas, radí podnikatelům Arnošt Čáp
Mnoho podnikatelů cítí, že je čas na změnu, až když je pozdě. Arnošt Čáp jim pomáhá najít správný moment, kdy změnit směr a vyhnout…

Naší výhodou je vlastní vývoj, říká Ondřej Jirovec z Liftoru. Míří ke 130 milionům a na švýcarský trh
Po obratu 98 milionů korun přichází výrobce ergonomického nábytku s novinkami. Trend zdravějšího pracovního prostředí u nás rezonuje stále silněji.