Dnes je CzechCrunch Offlajn. Promluví na něm Simona Kijonková ze Zásilkovny a Lucie Brešová, která stála u zrodu Kiwi.com

Nela VítováNela Vítová

bresova_kijonkova

Příští CzechCrunch Offlajn s Lucií Brešovou a Simonou Kijonkovou

0Zobrazit komentáře

Po letní pauze dnes můžete opět vyrazit na další ze série našich akcí s názvem CzechCrunch Offlajn. Budou na vás čekat zajímaví a úspěšní hosté z českého byznysového prostředí a jelikož se zatím letošní akce nesly pouze ve znamení mužů, rozhodli jsme se tu nadcházející poněkud vybalancovat a pro změnu pozvat hned dvě úspěšné tuzemské podnikatelky.

Přijďte si poslechnout hrdinky, které dokázaly z malých startupů vybudovat jedny z nejúspěšnějších českých firem. Hovořit budou Simona Kijonková, zakladatelka rychle rostoucí logistické služby Zásilkovna, a Lucie Brešová, která společně s Oliverem Dlouhým stála u zrodu českého cestovního startupu Kiwi.com (dříve Skypicker).

Úspěšná podnikatelka i máma

Simona Kijonková se zásluhou svého úspěšného logistického projektu Zásilkovna již nějakou dobu řadí k nejvýznamnějším ženám českého byznysu. Raketově rostoucí společnost pro přepravu balíků založila v roce 2010, kdy se rozhodla začít konkurovat zavedeným logistickým hráčům.

Jen za poslední rok firma představila několik nových služeb, které výrazně zjednodušují využívání služby zákazníkům a pomáhají Zásilkovně budovat si mezi velkou konkurencí silnou pozici. V loňském roce společnost zvýšila svůj obrat o 70 procent na 790 milionů korun a letos výrazně překročí miliardu korun.

simona-kijonkova-zasilkovna

Foto: Zásilkovna

Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny

Zásilkovna má aktuálně jen v České republice téměř 3 300 výdejních míst a navíc rychle roste i za našimi hranicemi. Celkem se chce letos po Evropě dostat zhruba na 4,5 tisíce výdejních míst a růžky už vystrkuje i do dalších částí světa.

Vedle nabitého života úspěšné podnikatelky se Simona Kijonková také naplno zvládá věnovat své rodině. Společně se svým manželem vychovává tři děti a právě trávení času s rodinou patří mezi několik málo aktivit, při kterých dokáže relaxovat a nemyslet na práci.

Z malého startupu celosvětovou platformou

Druhou hrdinkou listopadového Offlajnu bude Lucie Brešová, která společně s podnikatelem Oliverem Dlouhým od samých začátků budovala český startup zaměřený na cestování, který je dnes známý jako Kiwi.com. Tehdy se ještě jmenoval Skypicker a přestože již dnes Brešová ve firmě nepůsobí, má významný podíl na tom, že je dnes Kiwi.com jednou z nejrychleji rostoucích firem v regionu.

lucie-bresova2

Lucie Brešová

Lucie Brešová

Lucie Brešová firmu opustila loni na jaře, a to zejména z toho důvodu, aby se mohla více věnovat svému synovi. V Kiwi.com strávila několik let na pozici finanční, provozní a nakonec i výkonné ředitelky. Jejím hlavním úkolem bylo po boku Olivera Dlouhého rychle rostoucí startup správně kormidlovat a neustále rozšiřovat jeho tým, který dnes čítá již více než 2 500 zaměstnanců, a aktuálně se snaží své nabyté zkušenosti předávat dál.

Vnímá některá z nich rozdíl mezi postavením mužů a žen na vysokých pozicích ve firmách a je budování firmy z pozice ženy těžší než z pozice muže? Jak můžete sami vidět, obě hrdinky českého byznysu mají rozhodně čím inspirovat.

S Lucií Brešovou a Simonou Kijonkovou si budeme mimo jiné povídat o tom, jaké vlastně byly jejich úplné začátky v podnikání, jak se ze startupu stává obří firma a jak takový proces uřídit, a také jak vybrat ty nejlepší zaměstnance a co musíte umět, abyste uspěli za hranicemi.

Ať už přemýšlíte nad založením vlastního byznysu nebo prostě jen potřebujete načerpat novou dávku inspirace, neměli byste si listopadový CzechCrunch Offlajn nechat ujít. Jeho partnerem je společnost ELAI, která pravidelně pořádá workshopy se známými osobnostmi. Právě Lucie Brešová jeden takový pořádá už příští týden na téma strategického růstu firmy. Simona Kijonková naopak promluví o nastavení mysli a strategii úspěchu.

Co je CzechCrunch Offlajn

CzechCrunch Offlajn nabízí možnost poslechnout si názory zajímavých hostů a osobností z české technologické, startupové a byznysové scény. Těšit se tradičně můžete na neformální event s příjemnou atmosférou a pořádnou dávkou inspirace. Další CzechCrunch Offlajn se uskuteční ve čtvrtek 7. listopadu, tradičně v sídle české technologické firmy STRV v pražském Karlíně.

Vstupenky za základní cenu 200 korun nebo VIP cenu 1 000 korun můžete zakoupit na stránce GoOut. Kapacita prostoru je omezena na 230 hostů. Kromě vstupu na akci je součástí vstupenek samozřejmě také občerstvení, kde tentokrát nebude chybět pizza ani něco zdravějšího. Zájemci o VIP se navíc posadí na rezervovaném místě v první řadě a jako dárek obdrží vedle poděkování také tričko či hrnek CzechCrunch a chytré nootropické pilulky Limitless.

  • Kdy: 7. 11. 2019 od 19.00 hodin
  • Kde: STRV, Rohanské nábřeží 678/23, Praha 8-Karlín
  • Vstupné: Základní: 200 Kč, VIP: 1 000 Kč
  • Událost na Facebooku zde.