Jeden je fotbalovou superstar, druhý válí na YouTube. Ronaldo a MrBeast se spojili, aby ovládli internet
Stačilo natočit tři videa, která během několika dní vynesla slavným osobnostem světového sportu a showbyznysu miliony zhlédnutí.
Když si letos v létě Cristiano Ronaldo založil vlastní kanál na YouTube, za 90 minut jej začal sledovat rovný milion odběratelů. Mnohá média tehdy psala, že rychlostí, s jakou takto početné publikum nabral, překonal i vůbec nejsledovanějšího youtubera MrBeasta. Nyní se obě hvězdy setkaly, aby vytvořily společný obsah a dobyly s ním internet.
Zatímco Cristiano Ronaldo je považován za nejlepšího fotbalistu všech dob, youtuber MrBeast, skutečným jménem Jimmy Donaldson, dokázal vyrůst v největšího youtubera s celkovým počtem 334 milionů odběratelů. Nicméně Ronaldo, který během půl roku přidal ke svému rekordně rychlému prvnímu milionu sledujících dalších 69 milionů odběratelů, mu v online světě začal povážlivě lézt do zelí.
Obě hvězdy se proto rozhodly využít svých čísel a společně opanovat internet, jak prozrazuje první video, které před několika dny na svém kanálu zveřejnil Ronaldo. Spolu s MrBeastem v něm probírají své životní úspěchy, povídají si o slávě, tvorbě na YouTube a MrBeast přihodil i několik rad, jak být na platformě co nejúspěšnější. Jednou z nich je například nemít na náhledových obrázcích u videí otevřenou pusu.
Face-off na gauči, který za deset dní nasbíral téměř 51 milionů zhlédnutí a stal se Ronaldovým nejsledovanějším videem, byl však jen začátek. Fotbalista poslední listopadový den zveřejnil druhé video, ve kterém přivítal na svém domovském stadionu saúdskoarabského klubu Al-Nassr v Rijádu MrBeasta, aby mu na oplátku ukázal některá kouzla, která umí s balónem. Výsledek? Za dva dny přes 20 milionů zhlédnutí.
Největší podívanou si však klasicky přichystal MrBeast, který vytasil jedno ze svých klasických videí, ve kterém soutěžícím za plnění nejrůznějších výzev rozdává velké peníze. Ve videu s názvem Beat Ronaldo, Win $1,000,000 proti sobě postavil profesionální sportovce, jako například někdejšího hráče amerického fotbalu Toma Bradyho či sprintera Noaha Lylese, a zcela obyčejné lidi. Ronaldo byl zlatým hřebem a – jak už název videa napovídá – jeho porážkou si mohl vybraný člověk odnést rovný milion amerických dolarů, tedy přibližně 23 milionů korun.
Výsledek nebudeme prozrazovat, je nicméně jasné, že vítězi byli od počátku MrBeast a Ronaldo. Obě videa s MrBeastem vidělo na Ronaldově youtubovém kanálu dohromady přes 70 milionů diváků. Ronaldo je samozřejmě na velká čísla zvyklý, ať už se týkají počtu vstřelených branek, částek na výplatních páskách, či množství fanoušků. YouTube je pro něj v podstatě jen vedlejšák, největší úspěch sklízí na Instagramu, kde jej sleduje 644 milionů uživatelů, což z Ronaldova profilu dělá vůbec ten nejoblíbenější z celého Instagramu.
Beastovo video se sportovci korunované samotným Ronaldem za pouhý jeden den nasbíralo 67 milionů zhlédnutí. Stalo se tak velmi dobrým promem na nadcházející velkou show, kterou MrBeast vytvořil dohromady s Amazonem. Nese název Beast Games a bude se jednat o několikadílnou reality show, ve které se tisícovka soutěžících utká o pět milionů dolarů ve stylu seriálového hitu Hra na oliheň.
Okolo připravované show se však objevilo několik kontroverzí. Někteří účastníci si stěžovali, že s nimi nebylo zacházeno zrovna ohleduplně, strádali hladem, nebyla jim poskytována náležitá zdravotní péče a čelili psychickému nátlaku. MrBeast navíc neudělal radost ani svými obědovými krabičkami s bestiálním složením, které vypustil ve spolupráci s youtubery Loganem Paulem a KSI.