Kde chce mít Slavii za pár let? A co rivalita se Spartou? Tykač na Money Makeru popíše nejen pohled na fotbal
Jeden z nejbohatších Čechů vystoupí ve čtvrtek 7. listopadu na byznysové konferenci Money Maker a bude hovořit o společnosti i investicích do sportu.
Je to necelý rok, co vyšlo ve známost, že novým majitelem fotbalové Slavie a stadionu Eden se stane Pavel Tykač. Jak své rozhodnutí vstoupit do slavného klubu hodnotí? Co jej k tomu motivovalo? A jaké s ním má plány? O tom čtvrtý nejbohatší Čech popovídá na podiu pražského Cubexu během konference Money Maker.
Letos se koná už třetí ročník Money Makeru, který pořádá CzechCrunch. Jde o investičně byznysovou konferenci, která proběhne ve středu 6. a ve čtvrtek 7. listopadu. První den, kdy bude program jen odpoledne, je zaměřený hodně na investiční a praktická témata. Druhý den, kdy vystoupí právě Pavel Tykač, bude ve znamení byznysové inspirace. Vstupenky na akci jsou stále k mání.
Pavel Tykač, který letos na jaře oslavil 60. narozeniny, je podle časopisu Forbes čtvrtý nejbohatší Čech, konkurenční žebříček z dílny deníku E15 jej řadí na šesté místo. Oba jeho jmění odhadují na více než 100 miliard korun, přičemž jádrem jeho podnikatelského impéria je energetická a těžební skupina Seven.
Loni ovšem do svého portfolia přidal pražský fotbalový klub Slavia včetně moderního stadionu Eden ve Vršovicích. Došlo tím i k pomyslnému vyrovnání majitelského fotbalového balancu v metropoli – Spartu totiž vlastní Daniel Křetínský, taktéž velmi aktivní v energetice.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs-
Tykač coby celoživotní slávista odkoupil majetkový podíl od čínské skupiny Citic Group. Číňané Slavii ovládali od roku 2015 (původně tam byla skupina CEFC) a snažili se skrze ni a další české firmy prezentovat jako ambiciózní investoři, k čemuž jim napomáhal i bývalý prezident Miloš Zeman. Cenu transakce média vyčíslila na 2,5 miliardy korun.
Jak Pavel Tykač vnímá vlastnictví klubu po necelém roce? Co jej překvapilo a co naopak zklamalo? Jaké má s klubem ambice a – samozřejmě – vyhraje Slavia letos titul? Je investice do fotbalu součástí jeho plánu na větší veřejnou expozici? A co soudí o kondici Česka? To a další témata s ním probereme ve čtvrtek 7. listopadu odpoledne na konferenci Money Maker v pražském prostoru Cubex.
Kromě Pavla Tykače se na konferenci představí například Dušan Šenkypl z fondu Pale Fire Capital, který bude hovořit o záchraně americké společnosti Groupon, Simona Kijonková popíše svůj život a plány po prodeji Zásilkovny, o přístupu k byznysu povypráví slovenský svéráz Igor Rattaj, Denisa Materová z Promet Group popíše rodinné přebírání firmy, svůj byznysový příběh shrnou zakladatelé FTMO Otakar Šuffner a Marek Vašíček, vystoupí i investoři Petr Zahradník z Qminers a Pavel Řehák ze skupiny Direct…
První den konference se na pódiu představí známá jména investorského světa, jako jsou Michal Semotan z J&T, podcasterka Anna Píchová, známý průkopník kryptoměn Vavřinec „Larry“ Čermák, youtuber Ondřej Koběrský nebo Lukáš Nádvorník alias Skejwin. Vstupenky na konferenci Money Maker lze zakoupit tady.
Přejít do diskuze
CzechCrunch Jobs
-
CzechCrunch Weekly
V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.
Vyhledávání
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.
Pokud chcete tento komentář nahlásit, přihlaste se.
Přihlásit seVyplňte své jméno
Chceme diskuze pod články otevřené a respektující, komentovat lze pouze pod jménem, ne anonymně.
Pokud chcete změnit vaše jméno a příjmení, přihlaste se.
Přihlásit se
Cookies
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu … Číst dále
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu. Informace o užívání našich stránek také dále sdílíme s našimi obchodními partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky. Za tyto webové stránky a soubory cookies odpovídá CzechCrunch s.r.o. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Nastavit preferované cookies
Vždy, když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies, které nejsou k využívání našich stránek nezbytné. Pokud se však rozhodnete některé cookies zakázat, může mít tento krok vliv na vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby. Aktivací níže uvedených souborů cookies vyjadřujete souhlas s tím, že vaše osobní údaje mohou být převedeny do třetích zemí. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Možnosti předvolby jednotlivých cookies
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících, takže není možné je vypnout. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich posílal upozornění (tato skutečnost však může mít vliv na fungování stránek).
Nástroje třetích stran, které nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jaký způsobem stránky užíváte. Tyto cookies však shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naši stránku.
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat vaše nastavení a preference.
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah, jakož i reklamní obsah, na základě vašich zájmů na našich webových stránkách, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích. Neukládají ale vaše osobní informace přímo, nýbrž přes jedinečné identifikátory prohlížeče a internetového zařízení. Pokud je nepovolíte, bude se vám zobrazovat na stránkách méně cílená reklama.