Kolik dolarů průměrně platí vývojáři iOS her za získání jednoho uživatele a kolik dolarů jim naopak jeden uživatel vydělá?

Michal PtáčekMichal Ptáček

apps
0Zobrazit komentáře

Analytická platforma Distimo zveřejnila graf, který monitoruje kolik dolarů musí v jednotlivých zemích autoři iOS her v průměru zaplatit za získání jednoho uživatele a kolik dolarů jim následně daný uživatel přinese.

Data jsou aktuální ke čtvrtému kvartálu roku 2013 s tím, že Distimo vycházelo z 250 nejlepších her z žebříčku Top Grossing, které vyšly po roce 2012.

Zdaleka nejvyrovnanější a pro vývojáře mobilních her tedy i nejhorší je situace v Kanadě, kde získání jednoho uživatele v průměru vyjde na 2,42 dolarů, zatímco příjem z něj pramenící je 2,73 dolarů. Obdobná situace je také v USA (2,17 dolarů dolarů vs 2,52 dolarů) a Velké Británii (1,86 dolarů vs 2,33 dolarů).

Naprosto opačný trend je pak v Asii. Například v Jižní Koreji poměr vychází na 1,98 dolarů u položky náklad vs 3,82 dolarů u položky příjem. Absolutním vítězem je ale v tomto ohledu Japonsko, kde průměrný příjem z jednoho hráče vychází na 6,34 dolarů, zatímco náklady na jeho získání jsou pouze 1,86 dolarů.

Slibně pak při pohledu na graf vypadá ještě Austrálie, kde jeden uživatel v průměru přinese 4,50 dolarů, zatímco náklad na jeho získání je 2,59 dolarů.

zdroj dat: Distimo

České herní studio Warhorse nakonec na Kickstarteru vybralo téměř 37 milionů korun

Michal PtáčekMichal Ptáček

delive_1
0Zobrazit komentáře

Zhruba před hodinou skončila velmi sledovaná Kickstarter kampaň, ve které české vývojářské studio Warhorse vybíralo peníze na podporu jejich chystaného a extrémně očekávaného RPGčka s názvem Kingdom Come: Deliverance, které jsme vám poprvé představovali už v prosinci.

galya-sargsyan-6

Přečtěte si takéV 70 letech založila Galya Sargsyan vlastní českou značku prádlaV sedmdesáti založila vlastní značku prádla. Pro své švadleny zavedla na Vysočině baťovský systém

Kampaň samotná každopádně dopadla velmi úspěšně, protože se nakonec podařilo od 35 384 uživatelů vybrat přesně 1 106 371 liber. To ve výsledku dělá necelých 37 milionů korun.

Celou kampaň si můžete prohlédnout zde.