Košík.cz posiluje služby pro handicapované a seniory. Nově nabízí přepis hovorů pro neslyšící

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

kosik-2
0Zobrazit komentáře

V říjnu internetový supermarket Košík.cz představil speciální nabídku pro seniory a handicapované, jimž nabízí na základní potraviny až třicetiprocentní slevy. Péče o tuto skupinu zákazníků tím ale v potravinovém e-shopu, který patří do skupiny Mall Group, zdaleka nekončí. Nově Košík.cz vyrukoval jako první e-shop s transkripcí telefonních hovorů pro neslyšící či nedoslýchavé.

Podle České unie neslyšících žije v České republice asi 15 tisíc lidí se sluchovým handicapem a zhruba půl milionu dalších, jimž se sluch v průběhu života zhoršil natolik, že vadu potřebují kompenzovat. Právě těmto potenciálním zákazníkům chce Košík zjednodušit celý proces, pokud se rozhodnou nakupovat potraviny online.

Na Košík.cz je nově v zákaznickém servisu k dispozici textový přepis telefonních hovorů v reálném čase, kterou pro dvojku tuzemského trhu zajišťuje sociálně zaměřený projekt Transkript online. Přepis na Košíku funguje jednoduše: do spojení mezi neslyšícím či nedoslýchavým zákazníkem a operátorem vstoupí profesionální přepisovatel, který se stává mediátorem. Zajímavostí je, že tímto přepisovatelem je často člověk pro změnu se zrakovým handicapem.

kosik_transkript

Výsledkem je, že zákazník při hovoru vidí v reálném čase na obrazovce svého počítače, o čem se hovoří, a podle Košíku to zákazníkovi zajistí bezbariérovou, doslovnou a plnohodnotnou komunikaci.

„Spuštění textové transkripce považuji za velice důležitý krok k dalšímu zlepšení služeb Košíku pro skupinu seniorů a handicapovaných. Těch máme v současnosti v klubu Plná péče skoro tisícovku. Jsem rád, že letošní Vánoční nákupy jim touto cestou maximálně zpříjemníme,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Předpokládám, že měsíčně přes novou linku odbavíme desítky hovorů a budu rád, pokud Košík.cz svým přístupem inspiruje i další obchodníky, aby se jednou stal z podobných služeb standard na celém trhu.“

cubiq-web-top

Přečtěte si takéKomerční pojišťovna a Creative Dock spouštějí službu CUBIQ pro online pojištění osobních věcíKomerční pojišťovna a Creative Dock spouštějí službu CUBIQ pro online pojištění osobních věcí

Pro aktivaci hovoru s transkripcí zadá zákazník na stránkách Košíku své aktuální telefonní číslo, operátor se s ním následně sám spojí. Služba je pro neslyšící i osoby se zhoršenou kvalitou sluchu zdarma. Mimo výše zmíněného v poslední době Košík představil také zlevněné služby pro rodiny s dětmi a začal prodávat dostupnější zeleninu bez zbytečné chemie. Konkurenční Rohlik.cz Tomáše Čupra zase pro změnu tento týden představil nové výdejní boxy.

tomas_jerabek-kosik

Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz

 

Diskuze (0)

Novinka

Anonym