Legendární herní sérii GTA nečeká jen velký redesign. Jeden z dílů se dokonce objeví i ve virtuální realitě

Filip HouskaFilip Houska

gta-sa

Foto: Rockstar Games

Slavný díl Grand Theft Auto: San Andreas bude i na virtuální realitu

0Zobrazit komentáře

Vývojáři z Rockstar Games chystají velký redesign slavných dílů kultovní herní série GTA, ovšem to není jediné, čím chtějí uspokojit gamingové pohárky všech natěšených fanoušků. Konkrétně Grand Theft Auto: San Andreas, kde se pohybujete v úzkých gangsterských kruzích inspirovanými podsvětím Los Angeles v 90. letech, má totiž dorazit i do virtuální reality. Přesněji řečeno na herní systém Oculus Quest.

Není tomu tak dávno, co americké vývojářské studio Rockstar Games vydalo úvodní trailer, který ukazuje části přepracovaných verzí nejslavnějších dílů této série. Jmenovitě Grand Theft Auto: III, Grand Theft Auto: Vice City a Grand Theft Auto: San Andreas. Spolu s tím zmínilo, že balíček remasterovaných her dorazí na hlavní konzole již 11. listopadu. O několik dní později se ale ozval Facebook.

Společnost Marka Zuckerberga v rámci velkého kroku, kdy oznámila, že mění své jméno z Meta (a bude se primárně soustředit na virtuální vesmír, což nemusí být dobrý nápad), se mimo jiné zmínila také o GTA a uvedla, že díl s podtitulem San Andreas bude dostupný také na VR headset Oculus Quest 2. Hráčům se tak otevře možnost poznávat kultovní místa ze zcela jiné perspektivy.

Ve virtuální realitě budou moci procházet lokality jako Los Santos, San Fierro nebo Las Venturas a ovládat hlavního hrdinu CJ v jiné dimenzi. Bližší informace ovšem zatím nejsou dostupné, jen se ví, že Grand Theft Auto: San Andreas pro Oculus Quest 2 je ve fázi vývoje. Oculus, který spadá pod křídla Mety, má detaily o nové verzi hry zveřejňovat postupně.

Co ale může být zajímavé, je herní svět, jaký Grand Theft Auto: San Andreas ve virtuální realitě nabídne. Podle všeho totiž nemá jít o pouhou předělávku původní varianty hry, ale od základu nový titul, který bude kopírovat tradiční lokality, proslulé herní příběhy a další stěžejní prvky.