Miliardový brněnský vyhledávač letenek Skypicker utrží denně přes 10 milionů korun

skypicker
0Zobrazit komentáře

Brněnský projekt Skypicker, který usnadňuje hledání letenek, nezastavitelně roste kupředu a meziměsíčně se mu daří zvyšovat tržby v desítkách procent. Po únorové investici konečně nabral tempo, ve kterém se z něj stává profitabilní byznys, kterému každým dnem roste hodnota – momentálně se pohybující v rozmezí 1 – 1,5 miliardy korun.

Rostoucí tržby

Za poslední období se mu navíc podařilo díky investicím do nových destinací v Asii a Pacifiku vyrůst na denní obrat ve výši 10 milionů korun. Souběžně s tím otevírá Skypicker nové zákaznické centrum v Brně, do kterého hodlá investovat značné prostředky. Kvalitní podpora zákazníkům je totiž klíčová služba, kterou tento startup poskytuje navíc oproti konkurenci.

skypicker_screenshot7

Přečtěte si takéSkypicker získává další investici ve výši 25 milionů korun a oznámil tržby za prosinecSkypicker získává další investici ve výši 25 milionů korun a oznámil tržby za prosinec

Což potvrzuje přímo zakladatel Oliver Dlouhý:

„Od počátku nechápeme Skypicker jako prostého prodejce letenek, ale jako službu. Nechceme lidem nabízet jen letenky, ale inspirativní a bezpečné cestování po celém světě.”

Funkce nového centra

Pro nové zákaznické centrum se otevře necelých 100 nových pozic, které by se měly do konce roku zaplnit. Za úkol by pak mělo mít centrum především starost o program Skypicker Guarantee, který funguje podobně jako cestovní pojištění a nabízí zákazníkům finanční kompenzaci a právní pomoc v případě zpožděných a zrušených letů nebo jiných komplikací.

Již v tomto týdnu se můžete těšit na rozsáhlý a otevřený rozhovor se zakladatelem Skypickeru, Oliverem Dlouhým!

V České republice vzniká aplikace, která chce vyřešit problém s uživateli, kteří blokují reklamu

Michal PtáčekMichal Ptáček

ads
0Zobrazit komentáře

Blokování reklam prostřednictvím nástrojů typu Adblock, je stále větší problém, kterému musí provozovatelé webových stránek vydělávajících na reklamě čelit. Potvrzují to ostatně i informace, které jsme vám nedávno přinesli a ze kterých vyplývá, že právě již zmíněný Adblock na stolních počítačích měsíčně použije okolo 200 milionů uživatelů a co víc, jejich počet meziročně roste o zhruba 50%.

mac-1

Přečtěte si takéKontroverzní aplikaci AdBlock už používá 200 milionů uživatelů. Situaci zhorší i AppleKontroverzní aplikaci AdBlock už používá 200 milionů uživatelů. Situaci zhorší i Apple

Bojovat s tímto fenoménem, díky kterému provozovatelé stránek samozřejmě přicházejí o obrovské finanční částky, chce nyní nový český projekt NeuronAD, který dokáže obejít jednak zmíněný AdBlock, Content Blocker v iOS 9 a další formy blokace obsahu a provozovatelům webových stránek tak umožňuje jednoduše zobrazit reklamy i pro návštěvníky, kteří tyto programy používají.

„Můžeme prozradit, že jde o serverovou technologii a poradíme si se všemi typy blokátorů. Primárně testujeme na hlavních Adblock Plus a uBlock, ale i další fungují stejně, případně i sdílejí databázi filtrů pro konkrétní weby/státy. Je to trochu jako souboj kočky a myši (případně viry vs. antiviry) a naším hlavním úkolem je být vždy několik kroků v předstihu“, říká zakladatel projektu Karel Javůrek

grok-2

Přečtěte si takéNoví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězuNabízí režim pro dospělé a plánují únos papeže. Noví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězu

Kromě toho aplikace zvládá zobrazovat statistiky o uživatelích blokujících reklamy, statistiky o reálném zobrazení reklam a zároveň je kompatibilní s redakčními systémy typu Wordpress a podobně.

Celý projekt je jinak momentálně v uzavřené betaverzi, do které právě začíná rozesílat první pozvánky.