Na Ticketportalu lze nově zakoupit vstupenky jedním kliknutím přes Twisto

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

twisto-ticketportal
0Zobrazit komentáře

Ticketportal prodá každý rok na vybrané koncerty, festivaly, divadelní představení, výstavy nebo sportovní události miliony vstupenek, ale uživatelský zážitek z nákupu není vždy úplně hladký. To se nyní Ticketportal snaží vylepšit a do svého systému integruje platební metodu Twisto, díky níž je možné nakoupit vstupenky jedním kliknutím.

Při nákupu na webu nebo přes mobilní prohlížeč bylo nutné na Ticketportalu, jako běžně všude jinde, zadávat do platební brány číslo vaší karty nebo platbu potvrzovat přes internetové bankovnictví. Ať už jste čísla ručně opisovali nebo třeba jen kopírovali ze správce hesel, byl to krok navíc, kterého se nyní můžete zbavit. Tickeportal představil integraci s Twistem, která celý proces zrychlí.

„Zapojení Twista je pro Ticketportal dalším krokem zjednodušení a zrychlení nákupního procesu. S rostoucím trendem nakupování z mobilních telefonů jsou běžné platební metody pro zákazníky velmi nepohodlné. Platba jedním kliknutím je dle našeho názoru přesně tím, co pomůže Ticketportalu se na trhu odlišit,“ komentuje Martin Lokaj, technický ředitel Ticketportalu.

ticketportal-twisto

Na mobilním webu Ticketportalu lze nově nakupovat přes Twisto

Platební aplikace Twisto svým uživatelům nabízí možnost nakupovat v podporovaných e-shopech na jedno kliknutí s tím, že za vás zaplatí a vy pak všechny své nákupy můžete právě Twistu uhradit až třeba za čtrnáct dní. V danou chvíli při nákupu vstupenky tak nic neřešíte, čímž odpadá zmíněné opisování čísla platební karty. V případě nákupů na nejžádanější koncerty nebo sportovní utkání navíc skutečně hraje roli každá ušetřená vteřina.

taxify-app-mobile

Přečtěte si takéPřepravní platforma Taxify v Česku po vzoru Uberu ukáže předem stanovenou cenu za každou jízduPřepravní platforma Taxify v Česku po vzoru Uberu ukáže předem stanovenou cenu za každou jízdu

„Platby Twisto v sobě spojují velmi pohodlné a rychlé placení jak přes počítač nebo mobil, ale také rychlost platby na jeden klik. Právě rychlost ocení především ti zákazníci, kteří kupují vstupenky na koncerty či divadelní představení, o něž bývá takový zájem, že o úspěchu nákupu a místu v sále rozhodují vteřiny. Platba Twistem bez nutnosti vypisování údajů o platební kartě dává těmto lidem značný náskok získat ta nejlepší místa,“ říká Michal Šmída, zakladatel a CEO společnosti Twisto.

Integraci s Twistem lze na Ticketportalu využívat pří nákupu na webu nebo přes mobilní prohlížeč. Ticketportal nabízí také vlastní mobilní aplikaci, ale v ní zatím platba na jedno kliknutí podporována není.

Michal Smida_2

Michal Šmída, zakladatel a CEO Twista

České Twisto, za nímž však dnes již stojí také nizozemská ING Group, rakouská pojišťovna UNIQA, polský investor Cezary Smorszczewski a také české firmy a skupiny Partners, ENERN a Miton, nefunguje jen na Ticketportalu. Během pěti let existence se Twisto dostalo do více než 600 e-shopů ze všech možných kategorií a jeho služby využil necelý půl milion Čechů. Nově jde služba také do Polska.

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Brněnský startup ROI Hunter získal v nové investici přes 110 milionů korun

tlustak

Foto: ROI Hunter

Karel Tlusťák, šéf Business Factory a ROI Hunter

0Zobrazit komentáře

Český startup ROI Hunter, který před šesti lety založil a z pozice CEO vede Karel Tlusťák, získává investici ve výši 4,4 milionu eur (více než 112 milionů korun) od polské mediální skupiny Agora, pod níž spadají také známé noviny Gazeta Wyborzca. Agora výměnou za investici, která bude rozdělena na dvě části financování, získá ve startupu minoritní podíl 23,9 procenta.

Pro ROI Hunter je to první větší investice od původního seed kola, které vedl český investiční fond Enern. Investice ze strany Agory je součástí jejího dlouhodobého plánu, v rámci něhož hodlá proinvestovat až 500 milionů polských zlotých, tedy téměř 3 miliardy korun, a to převážně na poli e-commerce, tvrdí polský server Wyborzca.

„Jsme nadšení, že vstup Agory znamená jednu z nějvětších A round investic ve střední a východní Evropě a umožní nám ještě víc nastartovat naši expanzi na další trhy a dále vylepšovat náš produkt. V současném netransparentním a zastaralém ad-tech světě vytváříme nový standard pro reklamní možnosti e-commerce firem na různých kanálech. Je skvělé sledovat, jak se našim klientům daří růst díky tomu, na čem společně pracujeme,“ říká zakladatel a CEO ROI Hunter Karel Tlusťák.

roihunter

Brněnská firma, která pomáhá s efektivními marketingovými kampaněmi na sociálních sítích a s návratností investice do nich, chce nové prostředky využít pro další expanzi v zahraničí. Aktuálně má ROI Hunter více než 100 zaměstnanců v šesti zemích, v Brně pak pracují vyšší desítky lidí.

ROI Hunter byla vůbec první středoevropská firma, která se zařadila mezi oficiální partnery Facebooku, kterých jsou pouze desítky. Mezi podobné nástroje se na českém trhu řadí také pražské Roivenue, které nedávno získalo investici ve řádech desítek milionů korun od fondu Pale Fire Capital, za nímž stojí podnikatelé Jan Barta, Dušan Šenkypl a David Holý.

disney

Přečtěte si takéŠéf Disney Bob Iger přiznává: Filmů ze světa Star Wars bylo příliš mnoho a příliš rychleŠéf Disney Bob Iger přiznává: Filmů ze světa Star Wars bylo příliš mnoho a příliš rychle

Mezi zákazníky ROI Hunter v Česku patří například ZOOT, Slevomat, Mall.cz nebo Invia, v zahraničí pak polské Allegro, Tchibo, Citroën nebo Peugeot. Startup má mimo Brna a Prahy kanceláře také v Dubaji, São Paulu, Singapuru, Varšavě a Berlíně.

roihuntertemplate

Editor vizuálů ROI Hunteru pro kampaně na sociálních sítích

Foto: ROI Hunter