Nahlédněte s námi do zákulisí firem. Sazka nejsou jen losy a míčky, ale hlavně data a technologie
Jak se pracuje v Sazce? Podívejte se na první firemní profil od kreativního employer brandingového studia CzechCrunche.
Když se řekne Sazka, určitě se vám vybaví losy a míčky. A také možná štěstí, nebo smůla – podle toho, zda vyhráváte, nebo ne. Jak moc ale znáte firmu teď? Možná byste netipli, že v současné době Sazka stojí hlavně na datech a že v ní mají až 38 dní volna. I pro vás jsou proto určené nové profily firem, které CzechCrucnch vytváří. Do zákulisí známých společností vyrážíme s naším novým employer brandingovým studiem. A jako první jsme zajeli právě do Sazky.
Společnosti ukazujeme moderně a kreativně, během dvou intenzivních dní jsme pořídili spoustu fotografií, videí i vtipnou anketu. V ní jsme například zjistili, že i láska k zaměstnavateli prochází žaludkem, protože výborná kantýna je benefit, který zaměstnanci Sazky vyzdvihují velmi často.
Vytváření profilu zabere kreativnímu týmu CzechCrunche zhruba měsíc a půl. „Výchozím bodem je obsahová schůzka, kde nabíráme informace o dané společnosti a bavíme se o tematických pilířích budoucího profilu,“ vysvětluje šéf employer brandingového studia Tomáš Hybeš. Tým pak vypracuje tematickou kostru, vytváří texty a vydává se do firem, kde točí videa a fotí, na závěr přichází na řadu samotná výroba profilu kodérem.
„Při tvorbě profilu jsem si uvědomil, jak moc technologickou firmou Sazka je a také to, že firemní kultura tu není jen prázdná fráze, která se používá v externí komunikaci, ale autenticky se propisuje do života lidí v Sazce,“ popisuje Hybeš práci na prvním z profilů.
„Spolupráce s Tomášem je sázka na jistotu. V employer brandingu se pohybuje léta, naprosto rozumí potřebám klienta, cílovce, komunikačním strategiím, a především obsahu. Právě obsahem je profil na CzechCrunchi unikátní. Autenticky zachycuje hravou atmosféru ve společnosti a jeho tvorba je pro klienta rychlá a bezproblémová. Předčila mé očekávání,“ říká employer brandingová manažerka Sazky Hana Suchá o novém profilu.
Zaměstnanci si na Sazce cení hlavně flexibilitu, kterou jim společnost poskytuje, ale i delší dovolenou nebo plochou organizační strukturu. K nikomu to není daleko a věci se řeší hned, u stolu a s těmi, kdo je mají slyšet. A možná kdybyste to věděli dříve, tak nechcete být od malička popelářem nebo kosmonautem, ale specialistou losování nebo gamifikace. I takové pozice Sazka nabízí, přesvědčte se sami.
Employer brandingové studio CzechCrunche nicméně nemá na starosti pouze profily firem. Ještě více do technologické části společností proniká nový pořad Cloudová civilizace, jehož moderátorkou je přední česká popularizátorka technologií Sara Polak. A to, proč je dobré se employer brandingu věnovat, řeší Tomáš Hybeš se šéfem employer brandingu v České spořitelně Michalem Kosařem v novém podcastu EB Talks.