Osm let na trhu, tři majitelé, pátý název. Odložené platby Mallpay se pod ČSOB mění na Skip Pay
Loni služba umožnila odložit platby v hodnotě 300 milionů korun, letos plánuje dosáhnout úrovně jedné miliardy.
Finančně-technologický startup Mallpay, který uživatelům umožňuje nakoupit zboží na e-shopech a zaplatit za něj později, svým názvem odkazoval ještě na svého původního vlastníka Mall Group. Avšak součástí obřího prodeje e-commerce skupiny za více než 20 miliard korun do rukou polského Allegra nebyl. Plně přešel pod křídla předtím polovičního akcionáře ČSOB, přičemž banka má se službou další strategické plány. Nyní došlo k naplnění dříve avizovaných změn, které souvisejí také se změnou názvu na Skip Pay.
K definitivní změně jména dojde 7. října s tím, že nový název má být posledním krokem transformace, která s sebou přináší i rozšiřování služeb. Skip Pay chce rozvíjet koncept takzvaného chytrého nakupování, kdy v jedné službě umožní nákup od platby po případnou reklamaci nebo vratku.
„Chytré placení je nový koncept, ze kterého chceme v e-commerce udělat nový standard. Zodpovědnost e-shopu za nákup totiž nekončí momentem, kdy zákazník zboží zaplatí – jde mnohem dál. A my jsme momentálně jediní, kdo ji dokáže plně převzít na sebe. Výhodně pro e-shop a maximálně pohodlně pro zákazníka,“ uvádí Richard Kotrlík, ředitel Skip Pay.
Díky Skipu má odpadnout nejen nutnost opisovat při placení údaje z karty, ale také složité vracení zboží, jeho reklamace nebo uplatnění prodloužené tříleté záruky či ročního pojištění, kterou budou mít uživatelé Skip karet zdarma. Firma slibuje, že všechno bude možné vyřídit přímo v aplikaci.
Fintech zároveň se změnou názvu představil také nový produkt Skip Třetina, který umožní zaplatit ve vybraných e-shopech zboží ve třech splátkách bez navýšení. Pro e-shopy jej jako první nabídnou platformy Shoptet, Retailys nebo eBrána. V pilotním provozu ho poskytnou například cestovní portál Travelking nebo e-shopy MůjKoberec a Benlemi. Pro celý trh bude Skip Třetina otevřena na konci října, z pohledu uživatelů bude otevřená jen pro ty, kteří projdou skóringovým procesem. Další produktové novinky mají následovat.
„Novinky budeme přinášet jak pro naše zákazníky, kteří se Skip Pay platí, tak pro e-shopy. Pro klienty s ‚ověřeným účtem‘ plánujeme například zásadním způsobem zvýšit čerpání limitu, a to až do výše 100 tisíc korun. Chystáme také možnost rozesplátkování nákupů na výrazně delší dobu, e-shopům nabídneme možnost nabízet odklad platby pomocí platebního tlačítka až na 30 dnů,“ přibližuje Kotrlík.