Je tomu několik hodin, co technologický gigant Google odhalil své nové logo. Ačkoliv změna je to ve výsledku poměrně minimalistická, každému musí být jasné, že u takhle velké společnosti tomuto procesu předcházelo spousta práce, přemýšlení a procházení jednotlivých variant.
Google nyní na svém blogu zveřejnil fotku z několikadenního brainstormingu ve svých new yorských kancelářích, která návrhy loga, jenž se nakonec do finálního výběru nedostaly, zachycuje.
Internetový prohlížeč Chrome si za několik let svého fungování získal na ohromné popularitě a podařilo se mu dosáhnout více než poloviny trhu, který se pak nadále tříští především na Internet Explorer od Microsoftu nebo Firefox od Mozilly. Od dnešního dne navíc Google začne blokovat reklamy v zastaralém formátu Flash.
Nahradit by je plynule měly reklamy v HTML5, které se do něj převádějí v rámci reklamního systému AdSense automaticky. Pokud přece jen uživatelé potřebují změnit reklamní formáty manuálně, mohou to udělat prostřednictvím speciálních nástrojů, které doporučuje přímo Google.
Jednoduše to znamená, že se díky tomuto přizpůsobení budou moci reklamy zobrazovat na jakémkoliv zařízení bez omezení, v rámci Google Chrome na desktopu i v aplikaci. A zároveň se postupně upustí od formátu, který jen způsobuje potíže, což se dotkne třeba i Youtube, které Google vlastní.
To vše je součástí mnoha změn, které v Googlu probíhají. Ať už to bylo nedávné založení nové společnosti Alphabet, pod kterou Google nově spadá nebo vytvoření nové identity, která byla dnes představena a zobrazuje i v animaci na hlavní straně vyhledávače.
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu … Číst dále
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu. Informace o užívání našich stránek také dále sdílíme s našimi obchodními partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky. Za tyto webové stránky a soubory cookies odpovídá CzechCrunch s.r.o. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Nastavit preferované cookies
Vždy, když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies, které nejsou k využívání našich stránek nezbytné. Pokud se však rozhodnete některé cookies zakázat, může mít tento krok vliv na vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby. Aktivací níže uvedených souborů cookies vyjadřujete souhlas s tím, že vaše osobní údaje mohou být převedeny do třetích zemí. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Možnosti předvolby jednotlivých cookies
Naprosto nezbytné cookies
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících, takže není možné je vypnout. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich posílal upozornění (tato skutečnost však může mít vliv na fungování stránek).
Pokročilé analytické funkce
Nástroje třetích stran, které nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jaký způsobem stránky užíváte. Tyto cookies však shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naši stránku.
Funkce a preference
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat vaše nastavení a preference.
Cílené soubory cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah, jakož i reklamní obsah, na základě vašich zájmů na našich webových stránkách, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích. Neukládají ale vaše osobní informace přímo, nýbrž přes jedinečné identifikátory prohlížeče a internetového zařízení. Pokud je nepovolíte, bude se vám zobrazovat na stránkách méně cílená reklama.