Radek Hulán a jeho automobilová sociální síť Blinnker získává investici přes 16 milionů korun

0Zobrazit komentáře

V české internetové komunitě není jméno Radek Hulán ničím neznámým – věčný odpůrce Applu, propagátor zařízení běžících na Windows a také zakladatel několika společností, mezi kterými je v posledním roce nejvýrazněji vidět sociální síť Blinnker zaměřená na řidiče automobilů, kterou spoluzaložil s Martinem Szotkovskim a Romanem Procházkou a funguje v ní jako CTO.

Ta před zhruba týdnem spadla pod nově založenou společnost Blinnker.com a.s. v Bratislavě, odkud je řízen hlavní vývoj celého startupu, a v rámci které získal projekt investici ve výši 600 tisíc eur, tedy přes 16 milionů korun, od slovenského investičního fondu Miller Invest, S.p.A. s podílem 20 procent. Hodnota firmy se tak nyní odhaduje na 70-80 milionů korun.

follow

Přečtěte si takéIf No Reply: nástroj, který umí automatizovat zasílání e-mailů přímo v prostředí GmailuIf No Reply: nástroj, který umí automatizovat zasílání e-mailů přímo v prostředí Gmailu

Peníze by měly být použity především na rozvoj bazaru a nabídky povinného ručení a pojištění, ze kterého Blinnker čerpá mimo klasickou reklamu většinu svých aktuálních příjmů. Vedle webové verze je k dispozici i mobilní aplikace, která umožňuje nafocení auta, vložení na server, diskutování s ostatními nadšenci, jejich prodej nebo právě zmíněné pojištění.

blinnker

Služby jsou v základu k dispozici zdarma a mimo jiné nabízí i tzv. „SPZ Messenger“, díky kterému je možné zprávou obeslat majitele zadané SPZ, pokud je v databázi, nebo dopravní zpravodajství.

K tomu doplňuje CEO Blinnker.com, Martin Szotkovski:

“V budoucnosti plánujeme do naší sítě připojit i servisy a další služby související s motorismem. Díky získané investici chceme vylepšovat a rozvíjet funkcionality sociální sítě tak, aby se stala první volbou motoristy a místem, kde se setkávají všichni uživatelé aut.”

Aktualizace 19.12.2016 v 10:26: Spuštění plné verze projektu, včetně všech navázaných funkcí by mělo proběhnout ke konci února příštího roku – aktuálně tak má sociální síť pouze několik tisíc aktivních uživatelů. Momentálně na produktu pracuje tým 10 lidí, s tím, že prvotní i nová investice prozatím pokrývají všechny základní výdaje. V druhé polovině 2017 by se pak měl Blinnker překlopit do fáze, ve které pokryje vlastní náklady a začne vydělávat.

Foto: Blinnker

Diskuze (0)

Novinka

Anonym