Skrz.cz pořádal první “Marketing cirkus” pro více než 30 marketérů z významných internetových firem

Matěj DvorskýMatěj Dvorský

0Zobrazit komentáře

Přes třicet marketérů z 11 firem a několik nezávislých profesionálů se zúčastnilo prvního setkání pod názvem “Marketing cirkus”. Cílem akce byla výměna zkušeností a inspirace mezi významnými  firmami působícími na českém internetu.

Nové kanceláře Skrz.cz, o kterých jsme nedávno psali, hostily ve středu 17. června pod názvem Marketing cirkus první setkání marketérů z vybraných  ecommerce firem v České republice. Mezi zúčastněnými nechyběli lidé z firem Slevomat, Rohlík.cz, Dáme jídlo, Bonami, Domodi, CDN77 a Skrz.cz.

Na setkání proběhly přednášky na rozmanitá témata ze světa online marketingu. Linda Hlaváčová ze Slevomatu popsala ve své prezentaci s názvem Životní cyklus zákazníka, jak důležitý je osobní kontakt s klienty a jaký styl komunikace zvolit v různých etapách zákaznického cyklu. Veronika Miňovská z CDN77 mluvila o své zkušenosti se zavedením lokálního přístupu v globálním marketingu na příkladu Turecka, kde se firmě vyplatilo zahrát na vlasteneckou notu tamních zákazníků. Matěj Dvorský ze Skrz.cz popsal zavedení automatizace reklam na sociální síti Facebook za využití nedávno zpřístupněného nástroje Facebook Marketing API. Zuzana Slottová z Domodi zakončila první část akce prezentací na téma Organický dosah příspěvků na Facebooku, kde se jim daří dosahovat zajímavých výsledků navzdory aktuálnímu trendu obecného upouštění od využívání neplacených sdělení na této sociální síti.

mario

Přečtěte si takéTenhle vývojář vyvinul umělou inteligenci, která se sama učí hrát hru Super Mario WorldTenhle vývojář vyvinul umělou inteligenci, která se sama učí hrát hru Super Mario World

Po dvou blocích prezentací Cirkus pokračoval neformální after party, kde se do nočních hodin diskutovalo nejen o tématech z prezentací. Kompletní program akce si můžete prohlédnout zde.

“V posledních měsících jsme již organizovali dvě setkání pro vývojáře a vzhledem k pozitvní zpětné vazbě od zúčastněných  jsme se rozhodli uspořádat také první setkání pro marketéry. Smyslem těchto akcí je především vzájemné seznámení předních odborníků z ecommerce, výměna zkušeností a sdílení nápadů a inspirace.” řekl pro CzechCrunch Petr Kováčik, CEO Skrz.cz. “S průběhem akcí jsme velmi spokojeni a s organizováním dalších setkání, ať už pro vývojáře, marketéry nebo třeba obchodníky budeme určitě pokračovat. Už jsme za tím účelem vytvořili Facebook stránku, kde budeme pravidelně informovat o Skrz Cirkusech a o dění ve společnosti.” dodává Kováčik.

Kromě marketérů se Marketing cirkusu zúčastnili také zástupci ze Seznam.cz,  Google, agentur KOFEIN a Performio a další  nezávislí odborníci online marketingu, jako např. Filip Podstavec, Roman Appeltauer či Marek Šoth.

“Odborníky z druhé strany jsme se rozhodli pozvat, abychom jim umožnili poslechnout si, co aktuálně nejvíce řeší marketéři z ecommerce firem v ČR. Na konferencích jsou to většinou tito odborníci, kdo přednáší, a u nás jsme jim chtěli dát příležitost nahlédnout do našich marketingových kuchyní. Vzhledem k ohlasům mohu říci, že pro ně byla tato možnost zajímavá.” uvádí Matěj Dvorský, marketingový manažer Skrz.cz.

skrz-1

skrz-2

skrz-3

skrz-4

skrz-5

skrz-6