Startup vyrábějící chytré fitness náramky pro psy potvrdil svojí akvizici za 2,4 miliardy

whistle
0Zobrazit komentáře

Strach a péče o své domácí mazlíčky se pozvedl na takovou úroveň, že je dnes možné psy poslat do salónů krásy, do hotelu a nebo vlastním letadlem na dovolenou. Nový, ovšem naopak užitečný rozměr, dostává péče v případě, kdy se spojí podobná technologie, jako u fitness náramku Fitbit a speciálního obojku, který hlídá polohu a aktivitu vašeho psa.

Startup Whistle totiž vymyslel moderní obojek s monitoringem životních funkcí, všech pohybových aktivit pejsků, spánkové aktivity nebo seznamu lidí, kteří se o ně jsou schopni postarat – ať cizích nebo z rodiny. Ti pak mohou sledovat přesnou lokalitu psa a zároveň na mobil dostávat notifikace, pokud se dostane dál, než za předem stanovenou zónu.

msqrd

Přečtěte si takéFacebook se nevzdává a chce konkurovat Snapchatu nákupem startupu na editaci videíFacebook se nevzdává a chce konkurovat Snapchatu nákupem startupu na editaci videí

Obojek je pak voděodolný, nárazuvzdorný a jeho kompletní nabití zabere přibližně hodinu s výdrží na 10 dní. Polohové funkce jsou dostupné po celých Spojených státech a je nutné je aktivovat za ceny od 6 dolarů měsíčně. Startup ovšem nyní již nefiguruje sám pod sebou, ale díky akvizici se dostal do rukou obrovské společnosti Mars Petcare, která je mimo jiné výrobcem notoricky známých tyčinek Snickers, bonbónů M&M nebo vlastníkem „zvířecích“ značek Whiskas a Pedigree.

Product_onCollar_02

Prodej byl uskutečněn v minulém měsíci a podle serveru TechCrunch se výsledná cena vyšplhala lehce nad 100 milionů dolarů, tedy přes 2,4 miliardy korun. Startup získal na investicích od Nokie, Melo7 Technologies nebo Qualcomm 21 milionů dolarů a zároveň má pod sebou další startup s názvem Tagg, který se věnoval podobnému produktu.