T-Mobile a Microsoft chystají v Praze hackathon a lákají na výhry ve výši 100 tisíc
Od 2. do 4. prosince se v prostorách smíchovského Impact Hubu uskuteční první ročník hackathonu od T-Mobilu, u kterého je hlavním partnerem technologický gigant Microsoft. Celá událost se chce zaměřit na vývoj aplikací pro automobily a pro šťastné výherce vybrané porotou je připraveno 20, 30 a 50 tisíc korun v hotovosti, spolu s finanční podporou do budoucna.
Akce, která volá po vývojářích, developerech, designerech a dalších sortách kreativních lidí, chce dát možnost všem zúčastněným vymyslet inovativní nápad nebo prototyp aplikace řešící mobilitu, dopravu a základní zabezpečení aut. Pro naplnění takových cílů bude sloužit otevřená platforma Mojio, která je k těmto účelům předurčena.
V rámci celého dvoudenního procesu bude k dispozici celá řada mentorů a rádců z T-Mobile, Mojio a Microsoft. Nebudou chybět ani představitelé polského HUB:RAUMu, německého Deutsche Telekom, českého startupu eParkomat, softwarové společnosti Avast Software nebo digitální agentury Flow Media.
K očekávanému hackathonu se vyjádřil Otakar Mráz, manažer kategorie produktů T-Mobile:
„Pro naše zákazníky připravujeme ke konci roku 2016 zajímavé řešení, jak velmi jednoduchým způsobem vytvořit chytré auto i ze starších modelů aut. Platforma, na které řešení poběží, je stále otevřená a my zde vidíme obrovskou příležitost pro české vývojáře, kteří se začínají i ve světě velmi dobře prosazovat.“
Což doplňuje ředitel vývoje v Microsoftu, Milan Hrabovský:
„Naší vizí je, aby inovace, které přináší cloud, byly dostupné a prospěšné každému. Proto podporujeme neziskové organizace, začínající firmy i vývojáře. Microsoft například umožňuje start-upům využívat naše nástroje v oblasti rozpoznávání, strojového učení a umělé inteligence, abychom urychlili vznik dalších skvělých nápadů, jak pomocí technologií změnit svět k lepšímu. V rámci programu Bizspark pak mohou začínající firmy využívat naši cloudovou platformu Azure zcela zdarma.“
Registraci je možné provést zde pro 2 až 5 členné týmy. Celá akce pak bude kompletně v angličtině a na vývoj celého konceptu bude mít každý tým 48 hodin.