Tenhle startup od českého zakladatele se chce stát Tinderem pro pracovní nabídky

kluson
0Zobrazit komentáře

Od vzrůstající popularity internetových seznamek, které historicky začaly budovat různé společnosti, od Microsoftu až po Match.com, vzniklo i několik startupů, které je dokázali v průběhu let hravě strčit do kapsy novými technologiemi a jiným přístupem. Bylo to ještě před několika lety ruské Badoo a nyní Tinder, který úplně obrátil způsob seznamování.

Spolu s úspěchem Tinderu přišla i spousta dalších nápadů, jak podobný systém využít v nejrůznějších oblastech a urychlit tak zásadně například proces hledání nemovitostí, rozvoz jídla, hledání developerů nebo shánění práce. Brouzdání mezi pracovními nabídkami a prostředím jednotlivých společností chce od základu změnit český startup Proudly od Jana Klusoně.

nestpick

Přečtěte si takéČeský Enern se připojil k investici ve výši 270 milionů korun do německého startupuČeský Enern se připojil k investici ve výši 270 milionů korun do německého startupu

Určený je spíše pro mladší věkovou kategorii a i proto se soustředí především na co nejpodrobnější pohled do pracovního prostředí, kultury a kolektivu, což je dnes mnohem důležitější, než finanční motivace. Jakmile se pro některou z firem a nabídek rozhodnete, stačí se jen podobně propojit jako na seznamce a potkat se virtuálně nad účelnou konverzací.

Startup je momentálně v beta fázi, i tak se mu ale podařilo přilákat české společnosti jako Unilever, Leo Express nebo startupy Socialsharks a Glami. Pro ideální představení firem se snaží Proudly profil propojit s interaktivním obsahem, fotografiemi prostředí a kolektivu s případnými rozhovory.

proudly

Jan Klusoň navíc doplňuje:

„Jaká je firemní kultura, s kým budu trávit většinu času, jaký je šéf, bude se mi tam líbit? To jsou otázky, které dnes mladé talenty nejvíce zajímají při hledání práce. Mezi popisy tisíců standardních pracovních pozic odpovědi ale nenajdou.

Přišli jsme proto s novým způsobem hledání zaměstnání, který funguje podobně jako pracovní Tinder – díky multimediálnímu obsahu totiž zavede mladé profesionály přímo pod střechu zaměstnavatelů. Proudly zprostředkuje jejich reálnou kulturu a atmosféru.“