The Startup Legitimizer aneb jak podvodem udělat z vašeho startupu mediální hvězdu

Michal PtáčekMichal Ptáček

startuplegitimizer
0Zobrazit komentáře

Dostat se do nejsledovanějších zahraničních médií jako jsou: TechCrunch, Business Insider, Wired nebo Mashable je snem spousty provozovatelů startupů a zpravidla platí, že jakmile si startupu všimne jeden magazín, vzniká efekt sněhové koule, díky které se brzy objeví i v dalších.

Přesně tímto pravidlem se asi inspirovali i tvůrci tak trochu recesistické služby The Startup Legitimizer, ve které si je možné nechat vygenerovat widget, který z daného startupu udělá alespoň do doby než se to proflákne „mediální hvězdu“. Jednoduše zaškrtáte internetové magazíny, která vás zajímají a ve kterých byste se chtěli na oko objevit, vygenerovaný kód umístíte do patičky webu a je to.

Jsme samozřejmě zvědaví, který český frikulín jako první přijde s lokální variantou a pokryje největší české magazíny a mediální domy…

 Služba v akci
legitimizer

Kupi.cz chce změnit nakupování v Česku

Pavel HoralíkPavel Horalík

kupi-cz
0Zobrazit komentáře

Projekt Kupi.cz, o kterém se zatím na české internetové scéně moc nemluví, za to sklízí popularitu v tradičních médiích (z jeho informací čerpala např. Česká televize) nadále roste a získává si velkou popularitu.

Web začal fungovat v druhé polovině loňského roku a aktuálně ho využívá 200 000 uživatelů. Projekt denně navštíví 50 tisíc uživatelů, kteří na portálu hledají aktuální slevové akce v supermarketech a hypermarketech. Na Facebooku má stránka stránka Kupi.cz téměř 42 000 aktivních fanoušků.

Za projektem stojí zkušení internetoví podnikatelé – Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří stáli u zrodu slevového agregátoru SlevyDnes.cz. Ten úspěšně prodali koncem roku 2011. „Cílem projektu Kupi je změnit způsob nakupování a usnadnit lidem procházení slevových letáků, které každý týden plní schránky domácností po celém Česku,“ popisuje David Kopčil.

popelka15

Přečtěte si takéAchitekti proměnili staletý pavlačový dům v místo plné luxusuPopelka z Malé Strany. Designéři s architekty proměnili staletý pavlačový dům v místo plné luxusu

Na projektu nyní pracuje celkem 8 lidí plus 3 externisté. Do konce roku by měla být spuštěna mobilní aplikace. „Ta dodá celému projektu nový rozměr, protože si v reálném čase budete moci přímo z obchodu oskenováním čárového kódu zjistit, jakou cenu má produkt u konkurence a rozhodnout se, zda se vám vyplatí ho koupit,“ uzavírá Kopčil.

Celý projekt je financován z vlastních zdrojů, ale několik nabídek od významných investorů už zakladatelé obdrželi. Nakupování potravit na internetu je totiž zcela jistě jednou z dalších „velkých věcí“.