Vůně spálených vlasů? Elon Musk vydal vlastní parfém a opět se náramně baví

Novinka s názvem Burnt Hair stojí 2 570 korun a bude doručována i do Česka. A ano, je o ni pochopitelný zájem.

Filip HouskaFilip Houska

burnt-hair_1

Foto: Depositphotos / The Boring Company

Elon Musk a jeho firma The Boring Company uvádí parfém Burnt Hair

0Zobrazit komentáře

Elon Musk umí překvapovat – a skoro každou prkotinou zajistit, aby se o něm na internetu hodně mluvilo. Také je přeborníkem ve zhmotňování svých žertů ve skutečnost, což udělal i nyní, když pod hlavičkou své firmy The Boring Company představil vlastní parfém. A podle očekávání se velmi rychle stal hitem, když se ho za pár hodin od uvedení prodalo na deset tisíc kusů v hodnotě více než jednoho milionu dolarů.

Pokud máte v posledních týdnech strach dokonce otevřít dveře, aby na vás nevykoukl Elon Musk s lejstrem přepsaných více či méně rozumných tweetů, nejste sami. O hlavě společností Tesla a SpaceX se teď dost mluví jak v souvislosti s mnohamiliardovým odkupem sociální sítě Twitter, tak ve spojitosti s ruskou agresí na Ukrajině, což mu na popularitě rozhodně moc nepřidalo. Stále se však dokáže i náramně bavit.

Ne, nejde o praktickou demonstraci jeho nového humanoidního robota v terénu, nýbrž o uvedení – poslouchejte dobře – parfému. Jedna z Muskových společností, The Boring Company, která chce ulehčit dopravě po městech budováním podzemních spojů, totiž uvedla vlastní flakon vůně pod názvem Burnt Hair, čímž nejbohatší člověk planety opět převedl jeden ze svých vtípků ve skutečnost.

Na příchod vlastního parfému lákal před pár dny, mnozí si ale mysleli, že jde o pouhý vtip. O žádný žert ale nešlo. Na oficiálním webu The Boring Company se v tento moment prodává novinka za 2 570 korun, doručovat se bude i do Česka a dostupná má být v prvním kvartálu příštího roku. Bude „vonět“ po spálených vlasech, jak naznačuje název Burnt Hair? Těžko říct. I přes neznalost složení parfému je ale o produkt zájem.

Podle Muskových slov se parfému za pár hodin od uvedení prodalo na deset tisíc kusů, což firmě vyneslo přes jeden milion dolarů, respektive zhruba pětadvacet milionů korun. Zajímavý (a nepříliš tradiční zároveň) je i fakt, že se dá Burnt Hair kupovat za kryptoměnu dogecoin, kterou Musk podporuje. A jde o univerzální produkt, takže by měl vonět jak dámám, tak pánům.

Známý vizionář má s drobnějšími produkty reklamního charakteru bohaté zkušenosti. Jedním z největších příkladů byl jeho plamenomet, který nabízel taktéž pod hlavičkou The Boring Company a zažil s ním velké haló na sociálních sítích. V rámci Tesly pak v minulosti představil i vlastní tequilu nebo surfařská prkna. A jednou se i vysmíval akcionářům prostřednictvím tematických šortek.

musk_1

Foto: The Boring Company

Kolínská Burnt Hair od The Boring Company

Každé všední ráno posíláme nejzásadnější zprávy dne.