Yahoo míří do her a začíná konkurovat Facebooku
Americké Yahoo pokračuje v rozšiřování svých aktivit. Tou nejnovější je aktuálně spuštění platformy Yahoo Games Network, která herním vývojářům nabízí možnost distribuovat, analyzovat a především monetizovat jejich výtvory.
Že to Marissa Mayer a spol. myslí opravdu vážně, potvrzuje i fakt, že se jim hned do začátku, jak potvrzuje příspěvek na oficiálním blogu, podařilo získat několik známých herních studií jako DreamWorks, Rumble Entertainment, SGN nebo Namco Bandai America. Celá událost jinak samozřejmě navazuje na zhruba rok starou akvizici, během které Yahoo koupilo herně-analytický startup PlayerScale, který se v té době chlubil 150 miliony aktivními uživateli s tím, že každý den rostl o dalších 400 tisíc.
Technologie a know-how se teď každopádně Yahoo určitě budou hodit. Facebook, který bude představovat největšího konkurenta, totiž na své herní platformě eviduje 375 milionů aktivních uživatelů měsíčně.