Zadavatelé internetové reklamy využili reklamu v hodnotě 530 milionů Kč

Michal PtáčekMichal Ptáček

reklama
0Zobrazit komentáře

Se zajímavými čísly, které se týkají stavu internetové display reklamy přišel projekt AdMonitoring. Podle něj totiž zadavatelé internetové reklamy využili v květnu tohoto roku reklamní prostor v hodnotě 530 milionů korun, což je například o 17% více než v dubnu. Trojice největších zadavatelů pak vypadala takhle:

1. MALL – zadána reklama v hodnotě 19,5 milionů Kč
2. Alza -zadána reklama v hodnotě 13,1 milionů Kč
3. Česká spořitelna – zadána reklama v hodnotě 12,5 milionů Kč

(jedná se o ceníkovou hodnotu)

7685018736_7ed5caa8ad_k

Přečtěte si také9 důvodů, proč si vybrat pro launch startupu Berlín9 důvodů, proč si vybrat pro launch startupu Berlín

Žádné velké překvapení se nekonalo ani na straně provozovatelů, jejichž reklamní prostory právě zmínění zadavatelé využívali. Zde s přehledem vede Seznam, následovaný Economií, MAFROU a Mladou frontou.

reklama

foto: AdMonitoring

Diskuze (0)

Novinka

Anonym