Zadavatelé internetové reklamy využili reklamu v hodnotě 530 milionů Kč

Michal PtáčekMichal Ptáček

reklama

Se zajímavými čísly, které se týkají stavu internetové display reklamy přišel projekt AdMonitoring. Podle něj totiž zadavatelé internetové reklamy využili v květnu tohoto roku reklamní prostor v hodnotě 530 milionů korun, což je například o 17% více než v dubnu. Trojice největších zadavatelů pak vypadala takhle:

1. MALL – zadána reklama v hodnotě 19,5 milionů Kč
2. Alza -zadána reklama v hodnotě 13,1 milionů Kč
3. Česká spořitelna – zadána reklama v hodnotě 12,5 milionů Kč

(jedná se o ceníkovou hodnotu)

7685018736_7ed5caa8ad_k

Přečtěte si také9 důvodů, proč si vybrat pro launch startupu Berlín

Žádné velké překvapení se nekonalo ani na straně provozovatelů, jejichž reklamní prostory právě zmínění zadavatelé využívali. Zde s přehledem vede Seznam, následovaný Economií, MAFROU a Mladou frontou.

reklama

foto: AdMonitoring