Online směnárna Valuto přesáhla na českém trhu směny za 1 miliardu korun

valuto
0Zobrazit komentáře

Online směnárna Valuto, která původně vznikla v Polsku a v únoru tohoto roku vstoupila i na český trh, roste raketovým tempem. Jen po prvním měsíci provozu se jí podařilo dosáhnout desítek milionů korun v obratu, za půl roku přes 700 milionů a nyní po necelých 8 měsících překročila zásadní milník ve výši 1 miliardy korun.

Číslo narůstá díky aktuálně 4000 registrovaným uživatelům, kteří dokázali měsíční objem směn navýšit od prvního měsíce zhruba 4,5násobně, informují tvůrci. Právě objem realizovaných směnných obchodů dokázal v posledním období narůst až na 175 milionů korun.

Screen Shot 2015-09-30 at 01.53.18

Přečtěte si takéTwitter chystá nový produkt, který by mohl kompletně obrátit způsob, jakým fungujeTwitter chystá nový produkt, který by mohl kompletně obrátit způsob, jakým funguje

Marketingový ředitel Valuto, Edgar Fusko, to komentuje slovy:

„To, že se Valuto doopravdy chytilo a že ho Češi přijali tak rychle, nás velmi motivuje. I proto jsme přistoupili k rozšíření služeb a transformaci Valutomatu ve Valuto tak záhy. To, že však budeme atakovat miliardu tak brzy jsme doopravdy nečekali. Chtěl bych upřímně poděkovat za důvěru, kterou nám naši uživatelé a obchodní partneři svěřili. Tato dosažená meta je především jejich úspěchem!“

valuto-obrat

Češi vytvořili aplikaci, která chce konkurovat zavedeným hudebním službám

hotmusic-cover
0Zobrazit komentáře

Znáte to, pustíte si rádio nebo jakoukoliv běžnou hudební streaming službu a z každé strany na vás koukají stále ti samí komerční interpreti a nová hudba, která může být potencionálně zajímavá, leží někde v pozadí. S řešením přišla nedávno dvojice Martina Stojky a Daniela Letta, která na boj proti tomuto problému spustila jednoduchou aplikaci HotMusic.

Podle autorů je problém v tom, že i když lze na ostatních službách najít inspiraci pro novou hudbu, jsou to většinou až několik týdnů staré kousky. V jejich aplikaci funguje princip zcela opačně – ze začátku si nastavíte oblíbené žánry a každý den poté získáváte novou inspiraci pro čerstvou hudbu, která v aplikaci funguje podobně, jako ukázky na iTunes.

iphone6s

Přečtěte si takéApple láme rekordy! Za první 3 dny totiž prodal 13 milionů nových iPhonůApple láme rekordy! Za první 3 dny totiž prodal 13 milionů nových iPhonů

A právě stěžejní služba Applu je tady klíčová, protože veškeré ukázky, obaly alb a další detaily se do aplikace získávají prostřednictvím partnerské spolupráce s Applem. Momentálně aplikaci využívají nižší tisíce uživatelů, ze kterých tvoří majoritu 65% Evropané, převážně z Německa, zbytek poté z USA a Kanady v podílu 27% a 8% ostatní.

hotmusic-app

Aplikace je k dispozici prozatím pouze na iOS, kam je týdně přidáváno zhruba 3000 nových písniček, rozdělených do 21 žánrů a 80 videí, které jsou propojené s Youtube. Přehrávání celé skladby pak probíhá v rámci iTunes / Apple Music, případně Rdio a Spotify, ve kterých musí mít uživatel vlastní předplatné.

trojkova

Přečtěte si takéCítila šanci, a tak sekla s kariérou a rozjela centrum s psychologyNeměla zkušenosti, ale cítila šanci. Tak sekla s kariérou a rozjela centrum s dětskými psychology

Monetizační strategie byla od prvního vydání docela jednoduchá – vyskakovací reklamy po zhruba 1,5 minutách využívání aplikace. To by se mělo změnit příští týden, kdy tvůrci chtějí zapojit nativní reklamy, které budou přímo v aplikaci mezi obsahem a které jsou pro uživatele příjemnější.

Download: iOS