Díky této novince si koupíte auto stejným způsobem, jako třeba nápoj z automatu

Nashville_Vending_Machine_6.0
0Zobrazit komentáře

Taky milujete ten pocit, když můžete jen jít v rychlosti k automatu, vložit do něj kartu nebo mince a během pár sekund mít v ruce nápoj? Co kdyby bylo něco takového k dispozici i pro automobily? Automobilový prodejce Carvana si dal tu práci a vymyslel způsob, kterým si můžete pořídit auto úplně bez osobní komunikace s prodejcem.

Během méně než 20 minut vyplníte potřebné informace, které jsou třeba i u klasického prodejce – druh financování, záruka, podpis smlouvy apod. a pokud je vše v pořádku, posledním krokem je už jen výběr, zda chcete auto vyzvednout osobně nebo si ho nechat doručit. Carvana pro osobní odběr ovšem nasadila laťku tak vysoko, že doručit ho až domů chce jen málokdo.

coffee-apple-iphone-desk

Přečtěte si takéHackeři se nabourali do iOS 9 a dostali za to odměnu v přepočtu 24 milionů korunHackeři se nabourali do iOS 9 a dostali za to odměnu v přepočtu 24 milionů korun

Postavila totiž 5 pater vysokou budovu, která funguje na principu automatu na nápoje. Zákazník hodí do automatu speciální zvětšenou minci, která aktivuje rameno robota a doručí mu auto až pod nos. Zákazník si ho pak může vklidu prohlédnout, případně i nachvilku vyzkoušet sednout dovnitř, a až po tomto procesu odjíždí z parkoviště a jsou mu strženy peníze za nákup. Dokonce může auto bez udání důvodu do 7 dní vrátit.

Na první pohled to vypadá, že Carvana kvůli jedné takové budově v Nashville utratila majlant a návratnost nebude tak příznivá, jak předpokládá. Jenže je třeba brát v potaz, že na místě není potřeba prakticky žádných zaměstnanců, stačí méně prostoru k pronájmu a méně aut k dispozici. To pro ně ve výsledku znamená, že mohou dokonce prodávat auta až o 2000 dolarů levněji, než konkurence, informuje TheVerge.

A aby Ernie Garcia, CEO Carvana, přidal opravdovou třešničku na dortu – nabízí zákazníkům 200 dolarový kredit na to, aby si mohli na místo doletět a celou věc si na vlastní oči vyzkoušet, což je pro něj ve výsledku levnější, než když auto doručuje až na místo.

Nashville_Vending_Machine_7.0
Nashville_Vending_Machine_Rendering.0

 

Česká investiční skupina Miton spouští nový projekt Lavito.cz

Michal PtáčekMichal Ptáček

Miton – partneři
0Zobrazit komentáře

macaly-founders2

Přečtěte si takéStartup prodali za stovky milionů, teď možná narazili na zlatou žíluPrvní startup prodali za stovky milionů, se druhým se rok plácali. Teď možná narazili na zlatou žílu

Investiční skupina Miton, která v České republice stála u zrodu internetových firem jako Slevomat, Damejidlo, Restu, Rohlik.cz, Skrz, Twisto nebo Heureka, rozšiřuje své portfolio o další nový projekt. Jmenuje se Lavito.cz a cílí na všechny milovníky zdraví, krásy, péče o tělo a relaxace, tím, že jim umožní objednat a zaplatit si všechny služby na jednom místě a online.

„Věříme tomu, že mít rád sám sebe a být se sebou spokojený je základem všeho. Lavito.cz je koncipované tak, aby si na něm i ten, kdo má jen málo času, mohl kdykoli rezervovat například nejbližší saunu nebo holiče, který má právě volno. Naším cílem je, aby zákazníci měli přehled o kapacitě a dostupnosti každého poskytovatele služeb,“ říká Petr Bartoš, ředitel Lavito.cz.

miton2

Přečtěte si takéInvestiční skupina Miton vkládá peníze do českého nanotechnologického projektuInvestiční skupina Miton vkládá peníze do českého nanotechnologického projektu

Hned od začátku se pak Miton nesoustředí pouze na český trh, nýbrž i zahraničí, jelikož projekt, který je tvořen primárně pro využití v chytrých telefonech, souběžně s českou verzí odstartuje i v Polsku na adrese Lavito.pl. Ambice projektu pak rozhodně nejsou malé. Jen v případě české verze je v plánu příští rok prodávat služby za desítky milionů korun, s tím, že do konce března 2016 má projekt ambice získat 1 000 smluvních partnerů a 30 000 stálých zákazníků.

„Baví nás stavět firmy úplně od začátku. Stále hledáme nové příležitosti a také talentované, pracovité lidi, kteří něco umí a mají chuť podílet se na projektech, které mění zavedená pravidla a nabízejí zákazníkům služby a zboží pohodlněji, výhodněji, s výbornou péčí,“ říká Tomáš Matějček, jeden ze šestice partnerů Mitonu.

lavito