Agresivní praktiky Magu, Daniel Křetínský na nákupech a nový gastrospot v Olomouci
Jako každou neděli vám přinášíme pravidelný přehled toho nejzajímavějšího, co jsme v končícím týdnu na CzechCrunchi napsali a natočili.
Další podzimní víkend se pomalu chýlí ke konci. Pokud už jste unavení ze čtení zpráv o povolebním vyjednávání a sledování kauz okolo Filipa Turka, odpočiňte si u čtení z naší dílny. Dáte si občas rádi kombuchu nebo jiné podobné nápoje? Pak by vás mohlo zajímat, jak funguje byznys Magu. Jestli v létě obrážíte hudební festivaly, určitě nepřehlédněte nově oznámené headlinery příštího ročníku Rock for People. A až někdy během svých výletů zamíříte do Olomouce, rozhodně nesmíte minout nový gastrospot, který otevřel Petr Heneš stojící i za konceptem Long Story Short. I jeho příběh jsme tento týden popsali.
🥤 Nic jsem neodkývala a stejně mi strhli peníze. Český výrobce nápojů vsadil i na agresivní praktiky
💻 Křetínský ovládne jednoho z největších prodejců spotřební elektroniky. Zbývající podíl koupil od PPF
🎸 Neexistují, i tak vyprodávají arény. Teď míří na Rock for People, kde vystoupí vedle Limp Bizkit
🖥 Proč česká CDN77 poráží světové hráče? Protože i vyděláváme, je to velká výhoda, říká finanční šéfka
Souhrn těch nejzajímavějších zpráv sepisujeme každý týden do newsletteru Weekly, k jeho odběru se můžete přihlásit v boxu výše nebo zde.






