Brněnská Authentica překonala půl miliardy. Pro C&A obstarává všechny prodejny v Evropě
Letos skupina přistupuje k úpravám ve struktuře firem i služeb. Vzniknout má několik divizí, každá se specifickým portfoliem.
Skupina Authentica loni poprvé překonala půlmiliardový obrat, když dosáhl hodnoty 550 milionů korun s meziročním růstem přibližně o pětinu. Podle vyjádření se firma udržela v zisku, a to i přes značné investice do rozvoje kapacit, kdy například plně začlenila svou dceřinou firmu na výrobu kartonu a vytvořila novou divizi se zaměřením na dekorování obalů. Letos se plánuje soustředit na zpřehlednění portfolia nabízených služeb.
„Loňský rok byl pro nás finančně rekordní – překročili jsme půl miliardu v obratu a pokračujeme v solidní ziskovosti,“ pochvaluje si Miroslav Hanák, jenž Authenticu rozbíhal v roce 2003 jako byznys s pár reklamními stojany. Loni již skupina pracovala na stovkách velkých projektů pro klienty jako Philips, Hugo Boss, Ralph Lauren či C&A, přičemž pro posledního jmenovaného kompletně obstarává všech 1 360 obchodů a 2 471 výloh.
„Důležitá je pro nás dlouhodobá udržitelnost byznysu, který v Brně se společníky budujeme. Proto jsme loni zásadně rozvíjeli služby a kapacity, které nám přinesou úspěch v následujících letech. Nedávnou akvizicí se nám také podařilo upravit strukturu firmy tak, abychom klientům dokázali nabídnout všechny potřebné služby pod jednou střechou,“ vysvětluje Hanák.
Dle jeho slov významně roste nová divize Glass Decor, jež staví na unikátní technologii tisku. Její tiskárna zvládá přímý potisk lahví devíti barvami najednou, jedná se o jedinou tiskárnu svého druhu v Česku a jednu ze tří v celé Evropě. Za první rok s ní Authentica potiskla přes milion lahví a objem se chystá postupně navýšit až na tři miliony ročně.