Český startup Foxentry opravuje překlepy v adresách a e-mailech. Nově to umí i zpětně a míří do Polska

Tým startupu Foxentry

Foto: Foxentry

Čtyři lidi ze sta během vyplňování svých údajů, jako jsou jméno, e-mail nebo telefon, udělají překlep. V případě adresy je jich ještě mnohem víc. Když se takové chyby udělají při nákupu v e-shopu, je pro internetový obchod těžší se zákazníkem komunikovat a ztěžovat to může i doručení zboží. Vymýtit překlepy v důležitých údajích se snaží český startup Foxentry, který lidem už při vyplňování našeptává adresu nebo automaticky ověřuje další kontaktní údaje.

Aktuálně Foxentry využívá již přes 1 800 firem, mezi nimiž jsou jména jako lékárny Benu, kde snížilo chyby v e-mailech o 94 %, Mall, Zoot, Sconto nebo Dedoles, a teď společnost přichází s několika zásadními novinkami. Dosud nástroj nabízel úpravu nebo ověřování dat jen v reálném čase, tedy přímo při vyplňování textových polí. Nově mají klienti firmy možnost využít službu také zpětně v již existujících databázích.

„Nabídneme tuto službu firmám, které mají třeba již staré zákaznické databáze a chtějí si je dát do pořádku. Zajímavé je to také pro firmy, jež mají hodně prodejen, na kterých se zákazníci registrují sami. I tam často dochází k mnoha překlepům a chybám,“ popisuje pro CzechCrunch zakladatel Foxentry Pavel Hrdlička.

Nástroj pro zpětnou opravu dat tak po nahrání databáze přes excelový formát automaticky opraví například adresu zákazníka a upozorní na další potenciální problémy, ověří a opraví e-maily nebo telefonní čísla či v případě byznys partnerů doplní desítky různých firemních údajů a byznysových ukazatelů.

pavelhrdlicka-2

Zakladatel a šéf startupu Foxentry Pavel Hrdlička

Foto: Foxentry

„Naše vize je taková, že chceme návštěvníka na webu co nejméně omezovat a spíš údaje opravovat, aniž by si toho všiml. Stále je pro nás jednou z hlavních priorit to, abychom co nejvíce urychlili vyplnění formuláře,“ říká Hrdlička, který se svou firmou zároveň vstupuje na další zahraniční trhy. Expanzi označuje jako hlavní prioritu i z toho důvodu, že velká část klientů Foxentry nepůsobí jen v České republice či na Slovensku.

Zahraniční kroky nyní směřují do Polska, kam pražský startup vstupuje se samostatnou webovou mutací i lokální zákaznickou podporou. Aktuálně implementaci této verze firma řeší například s Mallem nebo s online parfumerií Elnino. Paralelně k tomu vstupuje také do Slovinska a Estonska a novinkou také je, že část služeb, konkrétně validace e-mailů a telefonů, bude fungovat globálně.

„Díky tomu očekáváme, že bychom se mohli dostat i na další trhy, se kterými jsme původně nepočítali. Dalším krokem bude integrace do různých tržišť, ať už jde o CRM a ERP systémy, nebo helpdesky. Kvalitní data bez chyb se řeší úplně všude,“ přibližuje další plány Hrdlička s tím, že nové funkce v nástroji budou přibývat.

„Změní se toho hodně. Interně aktualizaci nazýváme Foxentry 2.0 a jde především o větší zapojení strojového učení do všech služeb, které nabízíme. Chceme, aby systém byl na takové úrovni, že dokáže s přesností opravit i ty největší překlepy a inteligentně třeba rozkouskovat souvislý text. S tím je spjata i aktualizace celkového uživatelského zážitku,“ doplňuje zakladatel Foxentry.

Třicetiletý Pavel Hrdlička svoji firmu buduje posledních pět let z pozice jediného majitele bez podpory investorů. Již přes rok je společnost zisková a letos by se chtěla obratově přiblížit hranici 20 milionů korun. I díky produktovým novinkám a expanzi míří v příštím roce na trojnásobek.

Partnerem článku a celého CzechCrunche je Foxentry. V rámci CzechCrunch Premium spolupracujeme s vybranými partnery, se kterými připravujeme obsah na míru. Více najdete zde.

Redaktor CzechCrunche, Slovák píšící česky. Buzzwords: Startupy, technologie, byznys, e-commerce.