Firmy a lidé
Technologická skupina Martina Cíglera jde nově do HR. Díky dvěma nákupům za více než 100 milionů
Skupina Seyfor dodává software po celé Evropě a pouští se také do oblasti HR. Kupuje společnost Datacruit a podíl v Recruitisu.
Ambasador brandu nemusí být hvězda LinkedInu. Zjistěte, jak na efektivní ambasadoring
Ambasadoring jako neomezená sféra vlivu. V novém díle podcastu EB Talks mluvíme o tom, jak k němu přistupovat kreativně a kdo je vhodný ambasador.
Pro posílení duševního zdraví Gen Z. Čeští AI vědci založili startup, nabírají prvních 15 milionů
Rodiče se bojí děti pustit ven samotné na hřiště, zároveň je nechávají absolutně napospas a samotné v online světě, říká zakladatel startupu Elin.ai.
Pražské Opero už osmým rokem propojuje byznys všemi směry. Jsme jako offline LinkedIn, říká šéfka
V centru Prahy to díky Operu tepe podnikatelskými nápady a know-how. Jeho šéfka Hana Kučerová popisuje, proč nejde jen o coworking.
Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Klíčové jsou firemní cíle, ale i debaty o rozpočtu
Dobrá brandingová strategie nevzniká na zelené louce. Jak na ni, vysvětlí nový díl EB Talks, podcastu o tom, jak budovat značku zaměstnavatele.
Zemědělství je kvůli klimatickým změnám v ohrožení. Uhlídají úrodu čidla a drony?
Budoucnost zemědělství? Čidla a drony. Podívejte se na unikátní projekt firmy T-Mobile a České zemědělské univerzity v novém dílu Cloudové civilizace.
Jak nejlépe cílit kampaň, ale nedělat průzkumy pro průzkumy? Nový díl EB Talks je tady
Každý chytrý výzkumník ví, jak získat data, která chcete. Udělejte si radši průzkum s výsledky, které vás překvapí, říká v EB Talks Michal Kosař.
Po mateřské se jí ve firmě vysmáli, tak založila svoji. Zaměstnává v ní ženy v podobné situaci
Zuzana Hloušková šije v Brně hlavně látkové pleny. Nová generace rodičů už ale látkovky prát nechce, a tak její firma Bamboolik mění portfolio.
K dispozici mají 50 milionů záznamů denně. Datová analýza není v Sazce jen frází
Nejsme datově zaměřená firma jen na slajdu v prezentaci, říká Martin Košina ze Sazky v seriálu Cloudová civilizace od CzechCrunche.
České Behavio nabírá desítky milionů. Do nástroje pro kvalitnější marketing investují Holanďané
Behavio zlepšuje marketingové kampaně díky výzkumům, investici využije i na implementaci umělé inteligence pro přesnější data.
Poslaly děti brzy do jeslí a říkají: Prospělo to jim i nám. A problém? Ten měla jen tchyně
Od kdy mají děti chodit do předškolních institucí? Přinášíme příběhy tří žen, jejichž potomci navštěvovali dětské skupiny už od útlého věku.
Employer branding se dá krásně vyčíslit. Nejsou to jen pojmy a dojmy, říká Kosař
Pokud chcete peníze na kampaň, musíte mluvit řečí finančního ředitele, říká v novém díle EB Talks Michal Kosař.
Nastoupil v roce 1995 a pomohl z Avastu vybudovat globální firmu. Teď dlouholetý šéf Ondřej Vlček odchází
V Avastu začínal jako student na brigádách. Postupně se vypracoval až do role CEO a firmu řídil až do jejího spojení s americkým konkurentem.
Technologický pokrok ve firmě začíná u lidí. Česká spořitelna ty své trénuje na drakovi
Chcete mít technologický náskok? Začněte u lidí, říká Tomáš Metz z České spořitelny v seriálu Cloudová civilizace od CzechCrunche.
Nahlédněte s námi do zákulisí firem. Sazka nejsou jen losy a míčky, ale hlavně data a technologie
Jak se pracuje v Sazce? Podívejte se na první firemní profil od kreativního employer brandingového studia CzechCrunche.