Jak s e-shopem růst, i když trh stagnuje? Letošní Reshoper přiblíží i možnosti umělé inteligence

Pátý ročník jedné z oborově největších akcií v Česku nabízí zdarma vstup na veletrh, jeho součástí je i placená konference.

Peter BrejčákPeter Brejčák

reshoper-06586-min

Foto: Reshoper

Veletrh Reshoper

0Zobrazit komentáře

Veletrhu Reshoper se každoročně účastní přes čtyři tisíce návštěvníků, přičemž letošní pátý ročník se zaměří na otázku, jak s e-shopem růst i přes stagnaci a jakým způsobem se zaměřit na efektivitu. Experti na e-commerce z české i slovenské scény poradí, jak pracovat s osobní značkou i jak na efektivní reklamy. Akce, jejímž mediálním partnerem je CzechCrunch, se odehraje již ve středu 17. května v prostorách PVA Expo v pražských Letňanech.

Součástí programu Reshoperu je partnerská stage, workshopy, networking a více než sto stánků českých i zahraničních firem, které e-shopům pomohou identifikovat potenciál růstu. Návštěvníci si budou moci vyzkoušet nové nástroje a poznat nové trendy na poli e-commerce. Vstup na veletrh je zdarma, stejně tak do poradenské zóny, v níž experti poradí s konkrétními dotazy.

„Návštěvníci se na veletrhu mohou těšit na vše od nástrojů pro e-mailový marketing přes platební brány až po samotné poskytovatele e-shopového řešení. Na jedné ploše si tak během jediného dne budou moci zařídit vlastní e-shop od A do Z. Jako bonus jsme spojili síly s patnácti experty z oblastí marketingu, SEO, práva a řady dalších. Každý z nich účastníkům rád poskytne odbornou konzultaci, a to zcela zdarma,“ přibližuje Samuel Huba, ředitel Shoptetu, který akci organizuje.

V rámci veletrhu se rovněž uskuteční konference s názvem Efektivita jako cesta k růstu i zisku e-shopu. Mimo jiné představí exkluzivní průzkum mezi stovkami českých i slovenských e-shopů a devět přednášek, tématem bude kromě jiného TikTok, umělá inteligence, kvalita zákaznické péče, efektivita procesů, marketingu, náboru či dalších dílčích částí podnikání. Cena vstupenky na konferenci je 3 990 korun a zahrnuje i catering a večerní program s networkingem.

Představí se například HR manažerka Pale Fire Capital Petra Nulíčková, která na konkrétních příkladech vysvětlí, jak chyby v náboru lidí mohou firmy vyjít na miliony korun. Na téma budování značky v době chaosu, a to včetně úskalí a častých chyb při expanzi na nové trhy, se zaměří Michal Pastier a v rámci své přednášky uvede příklady z praxe, kterými si společně se svým týmem z GoBigname prošli v uplynulých deseti letech. Prozradí mimo jiné i to, proč může být chybou soustředit se pouze na performance marketing.

„Součástí programu bude mimo jiné téma umělé inteligence, na které jsme nemohli zapomenout a o kterém jsme přesvědčeni, že má potenciál nejen přilákat spoustu účastníků, ale hlavně jim předat unikátní know-how z momentálně nejčerstvějších příkladů implementace,“ říká Huba.

Pro většinu majitelů e-shopů jsou technologie umělé inteligence a strojového učení dosud zahaleny tajemstvím, přitom už dnes existuje řada možností, jak jim právě taková řešení mohou jednoduše pomoci. Prostřednictvím umělé inteligence totiž lze již dnes efektivněji expandovat na nové trhy, zlepšit zákaznickou zkušenost s rozhraním webu i přiblížit online nákupy těm fyzickým.