Nejpopulárnější ecommerce platforma míří na burzu. Chce získat 100 milionů dolarů
Shopify je momentálně nejpopulárnější ecommerce platforma, která umožňuje komukoliv si bez znalosti programování vytvořit vlastní eshop. Ostatně 162,261 obchodů využívajících právě platformu Shopify, to už o něčem vypovídá. (pro zajímavost: český Shoptet využívá zhruba 5 000 obchodů)
To je ale zřejmě teprve začátek. Podle pár hodin starých informací totiž Shopify aktuálně míří na new yorskou burzu NYSE, kde má během primárního úpisu akcií v plánu získat 100 milionů dolarů. V souvislosti s tím také Shopify zveřejnilo několik zajímavých čísel:
- Příjmy v roce 2014: 105 milionů dolarů
- Příjmy v roce 2013: 50,3 milionů dolarů
- Příjmy v roce 2012: 23,7 milionů dolarů
- Příjmy za poslední 3 měsíce roku 2015: 37,3 milionů dolarů
- čistá ztráta: poslední 3 měsíce – 4,5 milionů dolarů, rok 2014 – 22,3 milionů dolarů, rok 2013 – 4,8 milionů dolarů, rok 2012 – 1,2 milionu dolarů
- 162,261 obchodů používajících Shopify platformu
Na NYSE se jinak Shopify objeví pod burzovním symbolem: SHOP.
foto: Shopify PR