U které hry jste strávili nejvíc času? Veselovský má stovky hodin v Call of Duty, Strakatý tisíce ve WoW

Jaká jsou největší herní studia v Česku? Kolik miliard korun vydělávají? To vše a také videa či rozhovory najdete v našem herním speciálu.

Michal MančařMichal Mančař

special-hry-rozhovory-1-1Speciál

Foto: CzechCrunch

Kolik (stovek) hodin strávili známí hráči v oblíbených videohrách?

2Zobrazit komentáře

Když vás hra chytne, snadno v ní ztratíte i pár hodin najednou. Anebo desítek hodin. A když vás opravdu zaujme a zadaří se, naroste to dokonce na stovky. Dobře to ví i herní novinář Pavel Dobrovský z magazínu Level, moderátor Martin Veselovský či jeden ze spoluautorů megahitu pro virtuální realitu Beat Saber Jaroslav Beck. A s nimi i další herní a neherní osobnosti, které něco ze svého vkusu a hráčské historie prozradily pro videoherní speciál CzechCrunche.

V jaké videohře jste strávili nejvíc času? Co právě hrajete? A máte raději Xbox, nebo PlayStation? Na tyhle otázky se ptáme nejen vás, ale zeptali jsme se i známých hráčů. Třeba tvůrce podcastů Čestmíra Strakatého. Kdo nikdy nehrál World of Warcraft, nejspíš nad jeho odpovědí zakroutí hlavou. Ale kdo WoW zná, tak se jen pousměje a porozumí. Chcete vědět, která z dalších oslovených osobností počítá čas strávený v oblíbené hře nikoliv na hodiny, ale na týdny a měsíce? Podívejte se!

Zajímá vás, jakou českou hru má nejraději tvůrce domácího historického hitu Kingdom Come: Deliverance Daniel Vávra? Nebo jaká byla první videohra, kterou si vyzkoušela influencerka Naomi Adachi? Tak se podívejte na herní speciál CzechCrunche, kde jejich video zpovědi najdete. A kromě nich také seznam top 20 českých herních studií včetně jejich rekordních výdělků nebo rozhovory se zakladateli a šéfy největších domácích herních firem jako Bohemia Interactive či Warhorse Studios.

Herní speciál CzechCrunche vznikl za podpory společnosti Grip Studios. Firma založená Jakubem Mikyskou a Janem Cabukem v rámci takzvaného co-developmentu spolupracuje s dalšími studii na vysokorozpočtových zahraničních titulech, zapojila se například do vývoje úspěšných her Subnautica, Pillars of Eternity či Marvel’s Midnight Suns.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

GRIP Studios

GRIP Studios je herní vývojářské studio s 12letou historií a…

Klíčoví lidé

Jakub Mikyska

Co-founder

CzechCrunch Jobs