Uber si připravil bombu, kterou chce odrovnat konkurenci v San Franciscu

Uber_Drive_Blog_Header
0Zobrazit komentáře

Uber, synonymum pro jeden z nejhodnotnějších startupů na světě, který nadobro změnil přepravní trh. Přes spoustu problémů se stále drží na pozici, ve které výrazně konkuruje taxikářům ve větších městech. Největší boj pochopitelně vede v San Franciscu, prvním městě, kde služba odstartovala.

Proti konkurenci v podobě Lyftu, Sidecar a dalším si přichystal Uber novou službu UberDRIVE – jednoduchou hru, ve které projíždíte městem, nabíráte zákazníky a vozíte je s cílem vydělat co nejvíce peněz a bodů. To vše samozřejmě se zákazníky virtuálními a jen v rámci San Francisca.

uber-h

Přečtěte si takéUber se chce s novou investicí stát nejhodnotnějším startupem v historiiUber se chce s novou investicí stát nejhodnotnějším startupem v historii

Stačí zapnout aplikaci, projíždět ve vyznačených lokalitách a přijímat co nejvíce požadavků od zákazníků. Cílem aplikace je naučit stávající nebo budoucí řidiče perfektní znalosti města a ještě se dozvědět zajímavá fakta o pamatkách, kterými by rád Uber vylepšoval jízdu zákazníkům. Čím efektivnější cestu řidič zvolí, tím více bodů získává a tím blíže je odměnám, kterými jsou například nové vozy v rámci aplikace, informuje blogpost.

Aplikace i její využití je pochopitelně zdarma. Jakmile se řidič rozhodne, že se mu ježdění zamlouvá, přímo v aplikaci jen klikne na registraci a zahájí ověřovací proces, který je takřka celý automatizovaný. Je to zásadní krok, který může k Uberu přivést nové řidiče nebo zákazníky.

uberdrive

Náhledy z aktuální podoby nové aplikace

Uber byl nedávno ohodnocen na takřka 50 miliard dolarů, se svojí novou potencionální investicí ve výši 1,5 – 2 miliardy dolarů. Stejně tak se snaží probojovat cestou za vlastními mapovými podklady, mezi kterými hraje prim nabídka na akvizici map Nokia HERE za bezmála 3 miliard dolarů.