K

Karel Giebisch

Komentáře

K

Karel Giebisch komentář

Před 3 týdny

Nákupy pro své zákazníky realizuji od propojení CZC s Alegrem jinde, např. TSBohemia, Mironet nebo Smarty. Potřebuji, aby zákazník obdržel kvalitní produkt a potřebuji, aby v případě potřeby mi byl schopen dodavatel poskytnout kvalitní reklamace, záruky. Alegru v tomhle nevěřím. Pro koncové zákazníky asi ok, ale pro firemní nákupy si nedovedu Alegro zatím představit.

czc

CZC zvoní umíráček. Kdysi byl e-shopem geeků, teď má přijít i o nejoblíbenější funkce

K

Karel Giebisch komentář

Před 7 měsíci

Aha? To by mě nenapadlo, že na nový design Revolutu se musí ručně přepnout v profilu, sekce nová funkce. Alespoň mě se nepřepl nový vzhled automaticky po aktualizaci aplikace.

revolut10

Revolut vydal přehlednější aplikaci, aby ji lidé využívali denně. V Česku má přes 600 tisíc uživatelů

K

Karel Giebisch komentář

Před 7 měsíci

Tak mi už dorazila Revolut verze 10. Možná zlepšen design a přehlednost pro oči jako taková, ale osobně v první verzi Revolut 10 nevnímám jako zrakově hendikepovaný žádnou změnu. Aplikace na mě s odečítačem obrazovky konkrétně VoiceOver na iPhone, působí pořád stejně. Dokonce mi to ani nečte místo trezory kapsy, ale stále jde o trezory. Že by změny nastali až v nějaké další aktualizaci Revolutu verze 10? A nebo je změna fakt jen v designu?

revolut10

Revolut vydal přehlednější aplikaci, aby ji lidé využívali denně. V Česku má přes 600 tisíc uživatelů

K

Karel Giebisch komentář

Před 8 měsíci

Dobrý den, ještě k rannímu komentáři o přístupnosti. Teď po návratu z Prahy jsem poslal na info CC dva e-maily. Jen k nim chci sdělit, že popisuji některé komplikace, ale jak teď sleduji, mnoho bylo vyřešeno v bleskovém čase. Super. :) Ale přesto na e-maily prosím mrkněte.

komentare_clanek-3

Zapojte se do diskuzí a uložte si články na později. CzechCrunch spouští nové funkce