E-commerce
Pochybné slevy e-shopů sleduje šest let. Letos během Black Friday dopadly nejhůř Kaufland a Pilulka
Tento rok již platí nová pravidla, která obchodníkům nařizují, jak mají uvádět své ceny. Podle analýzy Hlídače Shopů je většina z nich dodržuje.
E-commerce se vyvine stejně jako retail. Od malých obchůdků lidé přejdou k velkým marketům, říká šéf K2
Ostravský tvůrce firemních a e-shopových systémů očekává značný nárůst prodejů na online tržištích jako Allegro.
Allegro prodalo na českém tržišti zboží za miliardu. Jeho nepolský byznys byl ale ve ztrátě 560 milionů
Polská internetová skupina Allegro oznámila výsledky za třetí kvartál. Doma jí byznys roste, v Česku je stále více vidět, ale dál počítá ztráty.
Cenovou válku si nepřeje nikdo, pošťuchování se může změnit v pranici. Co e-shopy chystají?
Největší nákupní mánie roku klepe na dveře. David Filippov ze Skip Pay v komentáři píše, v čem se obchodníci snaží zaujmout a kdo má…
Poprvé nad dvě miliardy. Kijonkův čočkový e-shop Alensa loni rostl i navzdory propadu trhu
Rok 2022 se měl podle očekávání e-shopu nést v duchu stabilizace trhu po letech pandemie. Nastoupila však válka na Ukrajině či vysoká inflace.
Jsme dospělejší, ale pořád angry, říká zakladatel Angry Beards. Musel jsem mít ostré lokty, abych uspěl
Značka pánské kosmetiky, která o sobě tvrdí, že „má koule“, letos míří k čtvrtmiliardovým tržbám. V Praze otevřela první prodejnu.
Sexshopy nemohou mít klasickou reklamu na sociálních sítích. Yoo.cz se daří díky influencerům
Většina spoluprací není zisková, i tak se influencer marketing vyplácí, popisuje Michaela Hrubá z Twixo Group, kam spadá sexshop Yoo.cz.
Jeden rok, pět nových zemí a pokračuje. Co se platformě Testuj.to osvědčilo při rychlé expanzi
Po Česku startup vstoupil na Slovensko, do Litvy, Maďarska, Bulharska a Rumunska. Zkušenosti popisuje provozní ředitel Michal Slavev.
Andrea Hurychová stála u zrodu influencer marketingu v Česku. Teď agenturu prodala Vargově Lafluence
WeDigital přechází pod křídla startupu Lafluence. Podle vyjádření vzniká největší marketingová společnost v zemi se zaměřením na influencery.
Platební brána GoPay roste i po prodeji Francouzům, v tržbách překonala půl miliardy
Zisk poskytovatele platebních bran loni klesl o pětinu, ale udržel se nad hranicí sto milionů korun. Kromě majitele se změnil i ředitel firmy.
Online supermarket Košík.cz vyrostl na 2,3 miliardy korun. Ztráta se prohloubila na 565 milionů
Od jara už v Košíku není investiční skupina Rockaway, ale jen Daniel Křetínský a Metro. Kumulovaná ztráta firmy přesáhla 2,2 miliardy korun.
Tvůrci e-shopů Shopsys kupují agenturu se zaměřením na Shopify. Jde o jejich první akvizici
Sounds Good Agency vyvíjí e-shopy na Shopify pro klienty jako Mana, ETA či Okay.cz. Shopsys chce díky akvizici rozšířit svůj trh.
Největší výhoda? Marže! Mixit i Shoptet o tom, jak úspěšně prodávat zákazníkům přímo
Zákaznická báze u přímého prodeje vyžaduje větší péči než u běžných e-shopů. Ale ukrývá se v ní zlato, říká Martin Wallner z Mixitu.
Alza nesmí lákat na reklamace zboží z konkurenčního Mallu a CZC. Nařídil jí to soud
Největší český e-shop se pustil do svých nejbližších konkurentů Mall a CZC ve snaze přetáhnout jim zákazníky. Kampaň musel přerušit.
Lékárenská Pilulka za první půlrok klesla, propad očekává i za celý rok. Akcie jsou na historickém minimu
Během prvních šesti měsíců Pilulka utržila 1,1 miliardy, o patnáct procent méně než loni. Letos se zaměřuje na konsolidaci s cílem vykázat zisk.