E-commerce
Dvoumiliardový Košík.cz rozjíždí svůj restart. Jde do regionů, kde bude rozvážet nákupy z Makra
Po vstupu majitele Makra a pod dohledem Daniela Křetínského se ztrátový Košík.cz nadechuje k růstu. Chce uspět mimo velká města.
Jitka Dvořáková po 10 letech končí jako ředitelka CZC. Po necelém roce mění šéfa i Mall Group
Do vedení skupiny Mall Group, která patří polskému Allegru, nastupuje Jean Charreteur, jenž také povede značku CZC.
Billa testuje vlastní e-shop, slibuje dovoz nákupu do tří hodin. Zatím jen v Praze a Brně
Svůj e-shop řetězec zkouší zatím několik týdnů s tím, že až dostane dost zpětné vazby, rozšíří ho i do dalších míst v Česku.
Půlmiliardová slovenská firma pomáhá s platbami evropským e-shopům. Uspět teď chce i v Česku
TrustPay založil v roce 2009 David Rintel. Zaměřuje se na platební řešení a předloni utržil půl miliardy korun, třetina z toho byl zisk.
Natland opouští módní online byznys. Uzdravil Zoot a teď skupinu e-shopů za stovky milionů prodává
V posledních letech investiční skupina Natland shromáždila pod jednu střechu e-shopy Zoot, Different, Bibloo a Urban Store. Nově patří Slovákům.
Shopify jako „vyzyvatel“ Shoptetu. Globální e-shopové řešení láká stále více českých obchodníků
Původem kanadské Shopify, nejrychleji rostoucí e-commerce platforma světa, se zaměřila na Česko, kde ji využívají více než dva tisíce obchodníků.
Po problémových letech otočka. Freshlabels skončilo v zisku a investovala do něj rodina Baťových
Pokles tržeb, navyšování ztráty i zavírání kamenných prodejen vystřídal růst. E-shop se zaměřením na udržitelnou módu hlásí pozitivní výsledky.
Ponožkoboty Skinners loni utržily 100 milionů. O čtvrtinu míň než předtím, firma je ale spokojená
Zvláštní obuvi, která se víc podobá ponožkám než botě, se loni prodalo 200 tisíc párů. Firma s nimi chce i do Spojených států.
Chytrý našeptávač ze Slovenska využívá Datart, Benu či O2. Tržby Luigi’s Box se blíží 100 milionům
Po loňském propadu e-commerce šéf Luigi’s Boxu Gejza Nagy očekává, že ve druhé polovině letoška dojde k nastartování prodejů a obnovení poptávky.
Barevné kabelky a peněženky táhnou. Česká značka Vuch loni dosáhla obratu přes 210 milionů
Značka Vuch je jednou z nejrychleji rostoucích firem v Česku vůbec, přesto na následující období hledí pokorněji a mění své někdejší předpovědi.
Ztráta je v pohodě, ale prachy nemohou dojít nikdy. Jak Pavel Vopařil v krizi zachraňoval Bonami
Online prodejci nábytku loni klesly tržby o pětinu. V druhé polovině roku ale dokázal díky restrukturalizaci, kdy také propouštěl, navýšit svůj zisk.
Zalando ve velkém propouští. Online prodejce oblečení se zbaví stovek lidí, viní nižší poptávku
Německá značka se přidává k firmám, jako jsou Meta, Amazon nebo Salesforce. Všechny teď říkají, že za covidu nabíraly příliš mnoho pracovníků.
Polský pokus nastartovat Mall. Allegro začalo škrtat náklady, propouští v něm 40 procent ajťáků
Firma redukci počtu zaměstnanců potvrdila, oficiálně ale nekomunikuje její velikost. Úspory však hledá i díky propojování systémů svých společností.
Logistický startup rozběhli díky výhře v soutěži. Teď Skladon z Ostravy posílá zboží do 170 zemí
Skladon pro 50 klientů obstarává takzvaný fulfillment, tedy outsourcing logistiky. V Mošnově své distribuční centrum rozšířil o více než polovinu.
Lidé se po pandemii vrátili k nošení čoček. Díky tomu loni rostl také e-shop Lentiamo
E-shop v 17 zemích Evropy doručil přes půl milionu objednávek. Letos se nechystá na nové trhy ani otevírat optiky, chce zvýšit výkon stávajících.