E-commerce
Slovenský GymBeam roste a v Karlíně otevřel prodejnu s fitness produkty. Chystá i zboží pro esport
E-shop zaměřený na fitness působí ve čtrnácti zemích a zboží loni poslal více než šesti milionům zákazníkům.
Zapomeňte na lidi, sklady se zaplňují roboty. Teď se o práci hlásí už i ti z Česka
Robotický systém je výsledkem spolupráce Technické univerzity v Liberci a startupu IdeaStorage. Kromě jiného dokáže i zvětšit kapacitu skladu.
Dárkové bedýnky s páčidlem vymysleli u piva. České Manboxeo jich loni prodalo za čtvrt miliardy
V prvním roce rozeslal Lukáš Legát, zakladatel firmy Manboxeo, celkem 850 bedýnek. Nyní dárkových boxů nejen pro muže posílá 120 tisíc.
Po Dedolesu je v problémech další ponožková firma. Slovenské Fusakle žádají o pomoc své zákazníky
Fusakle, které prodávají třetinu svého obratu v Česku, loni zvýšily tržby. Zisk ale firmě klesl o polovinu a teď bojuje s dalším poklesem poptávky.
Ovečkárna i v e-commerce krizi roste a vidí potenciál. Vedení e-shopu přebírá ředitel z DoDo
Zakladatel vlněného e-shopu Martin Bernátek se přesouvá do strategičtější pozice, provoz v Ovečkárně nově povede Ondřej Machala.
Vibrátor se stal běžnou výbavou domácností. Růžový slon i díky tomu za čtyři roky vyrostl čtyřikrát
Sex býval tabuizován a pomůcky považovány za něco perverzního. Růžový slon to mění už 20 let a Adam Durčák na tom staví úspěšný byznys.
Menší e-shopy se dokážou lépe přizpůsobit, říká šéf Shoptetu. Díky tomu rostou i teď v krizi
Díky Shoptetu na internetu podniká přes 30 tisíc lidí. A obchodníci, kteří jeho e-shopovou platformu využívají, zaznamenali obrat 50 miliard.
Heureka ukázala nové kanceláře. Jejich koncept je tržiště, prostory proti dřívějším dvojnásobné
Budova se řadí v Česku k těm nejvyspělejším. Zachytává dešťovou vodu a fasáda (byť prosklená) nevpouští teplo.
Křetínský a spol. nasadili do Košíku nového šéfa. Online supermarketu věří a rozjíždí spolupráci s Makrem
Nový šéf Košíku Ivan Utěšil v prvním rozhovoru prozradil, že firma loni utržila přes dvě miliardy. Zůstává ve ztrátě, ale chce nakopnout svůj růst.
Expresní doručení rozbíhá i Dáme jídlo. Objednávky z obchodů do 30 minut nabídne ve 100 městech
Minulý měsíc expresní doručení spustil Wolt, na trhu už působí DoDo, Messenger a Liftago. Nová služba má časem působit po celém Česku.
Lidé šetří, lékárna Pilulka přesto roste. Online obchody z krize vždy vyšly jako vítěz, říká zakladatel
Bratři Martin a Petr Kasovi plánují letos vstoupit na dva nové zahraniční trhy a čekají, že online lékárna Pilulka vyroste i celoročně.
Za tři roky jsme nádobí zdražili už pětkrát. Lidé oceňují, že o tom dáme vědět předem, říká Fabini
Se stoupajícími cenami materiálů a problémy s dodavatelskými řetězci se zakladatel prémiové značky nádobí Fabini potýká od počátků. I tak ale roste.
Zásilkovna na Slovensku spustila doručení na minutu přesně. Když se osvědčí, zavede jej i v Česku
Doručení zásilky domů od Zásilkovny na Slovensku funguje jako aplikace pro taxislužby. Zákazník vidí, kde se vůz nachází a kdy k němu přijede.
Konec války, Alza se vrací na Heureku. Obě firmy věří, že je teď třeba víc oslovovat cenami
Spor mezi dvěma největšími hráči začal, když tuzemský e-shop srovnávač osočil z toho, že není nezávislý. S prodejem Mallu prý důvody pominuly.
Do Alzy jsem se dostal jen tak tak, říká muž, který je v ní číslo tři a nasměroval ji k desítkám miliard
Petr Bena je sice v Alze jen pár let, ale vypracoval se mezi její klíčové postavy. Obchodní ředitel největšího českého e-shopu byl hostem CzechCrunch…