Online supermarket Rohlik.cz spouští Můj regál. Na jednom místě ukáže produkty, které nakupujete nejčastěji

tomas-cupr-rohlik2

Tomáš Čupr, zakladatel a šéf Rohlik.cz

0Zobrazit komentáře

Zná to pravděpodobně každý, jdete do klasického supermarketu pro jednu věc a nakonec odcházíte s plným košíkem něčeho, co jste vlastně vůbec nechtěli. Podobně to funguje i při online nakupování, ale s tím rozdílem, že je problémem především strávený čas vyhledáváním a procházením jednotlivých produktů. S tím chce bojovat největší český online supermarket Rohlik.cz.

E-shop s potravinami zavádí funkci zvanou „Můj regál“, která má uživatelům ve speciální sekci na webu zobrazit pouze ty produkty, které nakupují nejčastěji, a to včetně relevantních kategorií. Pokud tak například nikdy nenakoupili dětské zboží, nikdy se jim obdobný produkt nezobrazí. A to platí i pro relevantní slevové akce. Výsledkem tak má být dle marketingového ředitele Rohlíku Rostislava Brzobohatého až o třetinu rychlejší nákup, jehož nynější průměrná doba je kolem 25 minut.

Rohlik.cz má aktuálně v nabídce kolem 13 tisíc produktů a hledání v nich začíná být samozřejmě pro množství lidí trochu komplikovanější. Takto se nabídka relevantních produktů a akcí ve vlastní sekci Můj regál generuje přesně podle předchozího chování. Pro správnou funkčnost a relevantnost je samozřejmě potřeba alespoň několikrát nakoupit.

mujregal

Naším cílem je online nakupování maximálně usnadnit. Tohle je významná pomoc. Zákazník uvidí vše na jednom místě a může rovnou vybírat z produktů, které ho nejvíce zajímají. Personalizovaný „Můj regál“ je sestaven na míru podle historie nakupování. Odpadá tak zdlouhavé procházení sortimentu, který zákazník nechce. Takovou individualizaci nemohou kamenné prodejny nabídnout,“ doplňuje k novince marketingový ředitel Rostislav Brzobohatý.

Nová funkce následuje po nedávné iniciativě proti plastům, kdy se Rohlík zbavuje plastových sáčků mimo mražené zboží, jednorázových plastů a vedle toho zobrazuje nutriční hodnoty a nevhodná éčka v potravinách. Za loňský rok skončil internetový supermarket poprvé v zisku a letos ho čeká expanze do Maďarska, kde bude operovat pod názvem Kifli, což znamená v maďarštině rohlík.

mana-jakub-krejci-tym

Přečtěte si takéČeští Heaven Labs expandují s funkčním jídlem Mana do Velké Británie. Spustí tam výrobu i prodejČeští Heaven Labs expandují s funkčním jídlem Mana do Velké Británie. Spustí tam výrobu i prodej

Pro podporu expanze a také k navýšení svého podílu v Rohlíku vydal začátkem února jeho zakladatel Tomáš Čupr dluhopisy ve výši 777 milionů korun. Během prvního týdne se jich prodalo za více než půl miliardy korun, díky čemuž mohl Čupr doplatit další část svého podílu a nyní ve firmě drží již 75 procent. Od tohoto roku tak bude muset Rohlík tlačit zásadně na zisk, aby dokázal své závazky pokrýt.