Uber představil svoji první tiskovou mluvčí a PR manažerku pro Česko a Slovensko

V sprnu to budou přibližně tři roky, co na český trh, konkrétně do Prahy vstoupila miliardová přepravní platforma Uber, která lidem umožnuje se přes mobilní aplikaci spojit s registrovanými řidiči a následně se nechat přepravit na konkrétní místo.
Nyní se tento americký gigant, jehož valuace přesahuje astronomických 50 miliard dolarů, rozhodl rozšířit svůj co do počtu poměrně skromný český tým, to když představil svoji první tiskovou mluvčí a PR manažerku pro Česko a Slovensko, kterou se stává Miroslava Jozová.
Ta do Uberu, který od února tohoto roku funguje mimo jiné také v Brně, přichází z agentury Ogilvy PR, kde působila od roku 2012 a na starost bude mít kompletní externí komunikaci v obou zemích, včetně spolupráce s influencery.
Zajímavostí je, že ještě v Ogilvy mezi klienty Jozové, která absolvovala magisterské studium v oboru Public Relations na univerzitě v Bournemouthu, patřil kromě firem easyJet a Philips, právě Uber.
foto: Uber