E-commerce
Notino vydělalo přes půl miliardy. Český e-shop s kosmetikou je mezi největšími prodejci napříč Evropou
Michal Zámec dokázal vybudovat e-shop, který z Brna konkuruje největším evropským hráčům. Předloni prodal zboží za 18 miliard.
Značka Dáme jídlo končí. Německý majitel ji přejmenovává a přebarvuje na růžovo
Nově se Dáme jídlo bude jmenovat Foodora. Změna má z pohledu uživatelů probíhat postupně, nejdřív v aplikacích na telefonech.
K věci: Zákazníkům otevření online tržiště Kauflandu přináší pozitiva, pro české prodejce je dvousečné
Expert na retail a e-commerce Jaroslav Sodomka z Publicis Groupe v komentáři přibližuje, jak s českým trhem zahýbe vstup dalšího velkého hráče.
Stovky e-shopů všeho druhu do konce roku. Wolt v Česku šlape na plyn s expresním doručováním
Služba Wolt Drive je na trhu už téměř rok a její ředitel Josef Dvořák s ní má velké plány. Jednou z výhod je také…
Allegro v Polsku i přes ochlazení trhu vyrostlo. Český Mall zůstal v miliardové ztrátě
Polský internetový hráč dál pracuje na tom, aby byznys skupiny Mall v Česku a dalších zemích ozdravil.
Kaufland spustí český marketplace v dubnu, připravené mají být dva tisíce obchodníků
Zákazníkům tržiště Kauflandu nabídne zboží z kategorií od bydlení přes elektroniku po sport či módu.
Zakladatel Ovečkárny za 100 milionů prodal svůj zbylý podíl. E-shop ovládá Babišův Hartenberg
Fond Hartenberg držel v Ovečkárně 60 procent od roku 2021, nyní jej navýšil na 90 procent. Zbylý podíl drží e-commerce skupina eRockets.
Jak jsme zbytečně přišli o miliony. Brněnská Authentica vypráví, jak si naběhla s externím dodavatelem
Petr Litavec popisuje, jak se firmě prodražilo, když se rozhodla rozjet nový byznys s externím dodavatelem. Nakonec si software vyvinula sama.
V Česku je přes 10 tisíc influencerů. Mezi úspěchem a propadákem je tenká hranice, říká odborník
Řada značek se o tenké hranici (ne)úspěchu influencer marketingu již přesvědčila. André Kohout ukazuje nejlepší a nejhorší výsledky.
Zatímco pošta ruší stovky poboček, Zásilkovna spouští podání zásilek přes tisíce výdejních boxů
Novinku odstartovala ve třech zemích, přičemž přes Z-Boxy je možné posílat zásilky pro fyzické osoby, odesílat vratky do e-shopů zatím nelze.
Nová aplikace slibuje doručení léků do hodiny. Investoval do ní ředitel strategie Zásilkovny
Aplikace Kuc Kuc spolupracuje se 79 lékárnami po celé republice, chce se zaměřit na doručování do měst a obcí, kde kamenné pobočky chybí.
Dvoumiliardový Košík.cz rozjíždí svůj restart. Jde do regionů, kde bude rozvážet nákupy z Makra
Po vstupu majitele Makra a pod dohledem Daniela Křetínského se ztrátový Košík.cz nadechuje k růstu. Chce uspět mimo velká města.
Jitka Dvořáková po 10 letech končí jako ředitelka CZC. Po necelém roce mění šéfa i Mall Group
Do vedení skupiny Mall Group, která patří polskému Allegru, nastupuje Jean Charreteur, jenž také povede značku CZC.
Billa testuje vlastní e-shop, slibuje dovoz nákupu do tří hodin. Zatím jen v Praze a Brně
Svůj e-shop řetězec zkouší zatím několik týdnů s tím, že až dostane dost zpětné vazby, rozšíří ho i do dalších míst v Česku.
Půlmiliardová slovenská firma pomáhá s platbami evropským e-shopům. Uspět teď chce i v Česku
TrustPay založil v roce 2009 David Rintel. Zaměřuje se na platební řešení a předloni utržil půl miliardy korun, třetina z toho byl zisk.