E-commerce
O svém potenciálu přesvědčili i Petra Kellnera. Platební brána Barion analyzuje nákupní data
Kromě platebních řešení Barion svým klientům umožňuje lépe cílit marketingové kampaně. Z Maďarska se firma rozrostla do 15 evropských zemí.
Cestovatelský portál Travelking loni vyrostl na 270 milionů. S Němci v zádech mění byznysovou strategii
V říjnu přešel brněnský projekt pod křídla německého Travelcircusu, po fúzi chce nabízet více zážitkových pobytů.
E-shopy se zaměřily na oslovování stávajících zákazníků. Český Ecomail loni překonal rekord
Pražská služba loni rozeslala o polovinu e-mailů více než rok předtím. Její obrat vyrostl téměř o polovinu a překonal hranici 80 milionů korun.
O krok blíž k záchraně. Věřitelé schválili ozdravení e-shopu Dedoles, našel i nového investora
Slovenský prodejce známý i díky reklamám s tančícími křečky má pětiletý plán na splacení dluhů. Věřitelé mají dostat zpět 65 procent svých pohledávek.
Notino posiluje Jonáš Čumrik alias Johny Machette. Českou online parfumerii má přiblížit mladé generaci
Zaměřit se na lepší marketing v online světě a oslovit tím mladší generace chce Notino, které si na to najalo zkušeného influencera v důchodu.
Nahoru a dolů, hodnotí loňský rok Ovečkárna. E-shop s vlněným zbožím překonal čtvrt miliardy
Zlínský e-shop, který sází na hřejivé vlastnosti ovčí vlny, loni vyrostl o polovinu. Letos chce otevřít kamennou prodejnu v Praze.
Servery VSHostingu využívají dvě třetiny českých e-shopů. Loni vyrostl na čtvrt miliardy
Firma posiluje svoji pozici na trhu, mezi její nové klienty patří Zoot či lékárny Benu. Příležitosti k dalšímu růstu vidí v Maďarsku, kam expandovala.
Zásilkovna vyrostla na 6,1 miliardy. Zpomalení uspíšilo změny, hlídáme každé procento, říká Kijonková
Zakladatelka Zásilkovny popisuje, jak se podařilo její firmě vyrůst, i když se většina e-shopů propadla, co to obnášelo a proč nevidí rovnost na trhu.
Na online tržišti Kauflandu prodává přes 9 tisíc obchodníků. Letos marketplace spustí i v Česku
Kaufland ale expanduje i na Slovensko, aby obchodníkům umožnil prodávat v rámci jedné platformy do tří zemí zároveň.
E-shopy klesly, Shoptet ale hlásí růst tržeb i obratu klientů. Chystá významný krok do offline světa
Řešení Shoptetu využívá již 33 tisíc e-shopů, jejichž celkový obrat vzrostl na loňských 59 miliard. Firma své tržby navýšila na 415 milionů.
Rohlík se vyšplhal na téměř 14 miliard. Tlačíme na zisk, příležitost v Evropě je velká, říká Tomáš Čupr
Online supermarket chce začít vydělávat také v Německu a Rakousku, aby mohl dál expandovat. Poprvé mu půjčily peníze na rozvoj i banky.
Logistické Dodo Michala Menšíka loni poprvé utržilo přes miliardu. Letos se chce prosadit v Německu
Navzdory negativnímu makroekonomickému dění dokázal startup v tržbách vyrůst o téměř 40 procent. Těžiště byznysu posouvá za hranice.
Přestože v těžkém roce zdražoval, zákazníky neztratil. Jan Fabini prodal nádobí za 35 milionů
„Jsme obklopeni věrnými zákazníky, kterých je zase o něco víc, proto se nám i v současné situaci relativně daří,“ říká zakladatel značky Fabini.
K prodeji pneumatik se dostal náhodou, teď má obrat přes miliardu. Kola z e-shopů rovnou i přezouvá
Společnost Onio, která prodá na českém online trhu 30 procent pneumatik, se chce více soustředit na zahraničí i elektromobilitu.
Rekordní rok pro Slevomat. Loni prodal služby za téměř tři miliardy, daří se mu lépe než před pandemií
Lidé utrácí celkově méně. O to víc ale podle ředitele cestovního a zážitkového portálu hledají výhodné nabídky.