E-commerce
Logistický Mailstep miliardáře Šmejce vyrostl na 660 milionů. Po expanzi do Itálie přidá další země
Turbulentní rok český Mailstep ustál s výrazným růstem téměř o polovinu. Cílem firmy je do tří let vybudovat celoevropskou síť distribučních center.
Slevy, tlačítka, reklamace. Právník odpovídá na 16 otázek e-shopů k novele spotřebitelského zákona
Některé e-shopy vnímají novelu jako pohromu, jiné jako příležitost. Jiří Hradský z advokátní kanceláře Sedlakova Legal píše, jak se vyhnout problémům.
České Dodo otestovalo, jak by mohlo doručovat zásilky dronem. Nad Budapeští letěl 15 kilometrů
V Maďarsku je Dodo prvním hráčem, který doručení dronem otestoval. Let probíhal naprázdno bez reálné zásilky, vzdálenost překonal za 14 minut.
Pro e-shopy je krize nová situace, často dochází k panice, říká Jitka Dvořáková z CZC. Jak to přežít?
Jedna z nejvýraznějších tváří tuzemské e-commerce scény společně s dalšími řečníky vystoupí na konferenci CzechCrunche.
E-commerce klesá, ale slovenský GymBeam hlásí rekord. Loni utržil přes 2,5 miliardy korun
E-shop se zaměřením na fitness produkty, který obsluhuje dva miliony zákazníků na patnácti trzích, hlásí úspěšný loňský rok. Rekordy překonal také v Česku.
Lidé šetří, ale oříšky jedou. E-shop Grizly přišel na to, jak být lepší, a poprvé pokořil půl miliardy
Válka a energetická krize, kvůli níž ochabla poptávka klientů, přiměla obchod Grizly.cz, aby se zaměřil na svou efektivitu. A díky tomu dokázal růst.
E-commerce je v krizi. Jak ji přežít? Poradí Dvořáková z CZC, Mates z Econea a ex-šéf Mall Group
Na dalším e-commerce eventu CzechCrunche se o své know-how, jak s co nejmenšími problémy proplout krizí, podělí přední postavy české scény.
Německý majitel sítě Makro vstupuje do online supermarketu Košík. Vše se děje pod dohledem Křetínského
Čtvrtinový podíl v Košík.cz kupuje Metro AG, které mu pomůže s rozvojem. Největším akcionářem firmy je Křetínský s Tkáčem, jimž patří i Košík.
Na výsledky za těžký rok 2022 se čeká. Rok předtím Alza vygenerovala v čistém zisku 2,5 miliardy
Za rok 2021 e-shop utržil téměř 46 miliard korun. Loni pak prošel i výraznými personálními změnami, při nichž jeho vedení opustil Tomáš Havryluk.
Do vedení Aukra vstupuje ostřílený e-commerce manažer. Má násobit loňské 4 miliardy v prodejích
Peter Topor střídá dosavadního CEO Jana Sadílka. Ten se posouvá do role marketingového ředitele a povede rozvoj největších kategorií Aukra.
Pomalu, ale jistěji. Česká e-commerce letos najede na jednociferný růst, předpovídá Jan Vetyška
Podle dat Asociace pro elektronickou komerci (APEK) loni Češi v online nákupech začali šetřit. Výrazně opozdili i vánoční nákupy.
Česká e-commerce loni spadla, skupina lékáren Pilulka na internetu i tak jemně rostla
Zatímco na webu Pilulka posílila, obrat jejích franšízových lékáren podle neauditovaných výsledků meziročně klesl. Letos vyhlíží další růst.
Minus dvanáct procent a propad pod 200 miliard korun. Česká e-commerce poprvé v historii klesla
Podle dat Heureky a Asociace pro elektronickou komerci se loni poprvé v Česku snížil také počet e-shopů na úroveň lehce přes 50 tisíc.
Češi upozorňují na klamavé slevy e-shopů. Jejich projekt otestovala Evropská komise v 11 zemích
Startupy Apify a TopMonks využily zkušenosti s projektem Hlídač shopů, pro Evropskou komisi sledovaly 16 tisíc produktů na 176 e-shopech.
K věci: Amazon v EU zásadně mění obchodní pravidla, prodejce čeká vyváženější konkurenční prostředí
Na Amazonu prodávají tisíce českých obchodníků, Evropská komise jej podezírala z monopolních praktik. Adam Kurzok z Expando popisuje, co se mění.