E-commerce

Logistické Dodo Michala Menšíka loni poprvé utržilo přes miliardu. Letos se chce prosadit v Německu
Navzdory negativnímu makroekonomickému dění dokázal startup v tržbách vyrůst o téměř 40 procent. Těžiště byznysu posouvá za hranice.

Přestože v těžkém roce zdražoval, zákazníky neztratil. Jan Fabini prodal nádobí za 35 milionů
„Jsme obklopeni věrnými zákazníky, kterých je zase o něco víc, proto se nám i v současné situaci relativně daří,“ říká zakladatel značky Fabini.

K prodeji pneumatik se dostal náhodou, teď má obrat přes miliardu. Kola z e-shopů rovnou i přezouvá
Společnost Onio, která prodá na českém online trhu 30 procent pneumatik, se chce více soustředit na zahraničí i elektromobilitu.

Rekordní rok pro Slevomat. Loni prodal služby za téměř tři miliardy, daří se mu lépe než před pandemií
Lidé utrácí celkově méně. O to víc ale podle ředitele cestovního a zážitkového portálu hledají výhodné nabídky.

O knihy z druhé ruky je v krizi větší zájem. Knihobotu to pomohlo i v těžkém roce vyrůst na 182 milionů
Online antikvariát se loni na jaře potýkal s vážnými problémy a musel propouštět. Zájmu o použité knihy nakonec ale nahrálo zdražování.

Český e-shop zrychluje expanzi na Západ, chce být hokejovou jedničkou. Ze Sportobchod.cz je Sportega
Internetová prodejna Sportobchod.cz si ke svým dvacátým narozeninám nadělila netradiční dárek – přejmenovala se na Sportegu.

Dlouhodobě ztrátovou Mall Group před prodejem Polákům dostal do zisku. Jan Hanuš radí, jak přežít krizi
Zkušený manažer, který pracoval i pro Petra Kellnera a vede rychle rostoucí startup Woltair, se na konferenci CzechCrunche podělí o své know-how.

Econeu ochromil špatný výběr vedení, byznys klesl. Šéf e-shopu s ekologickou drogerií radí, jak to řešit
Českému e-shopu stejně jako spoustě dalších loni klesly tržby, navíc ale musel bojovat i s interní krizí. Jeho šéf teď radí ostatním e-shopařům.

Logistický Mailstep miliardáře Šmejce vyrostl na 660 milionů. Po expanzi do Itálie přidá další země
Turbulentní rok český Mailstep ustál s výrazným růstem téměř o polovinu. Cílem firmy je do tří let vybudovat celoevropskou síť distribučních center.

Slevy, tlačítka, reklamace. Právník odpovídá na 16 otázek e-shopů k novele spotřebitelského zákona
Některé e-shopy vnímají novelu jako pohromu, jiné jako příležitost. Jiří Hradský z advokátní kanceláře Sedlakova Legal píše, jak se vyhnout problémům.

České Dodo otestovalo, jak by mohlo doručovat zásilky dronem. Nad Budapeští letěl 15 kilometrů
V Maďarsku je Dodo prvním hráčem, který doručení dronem otestoval. Let probíhal naprázdno bez reálné zásilky, vzdálenost překonal za 14 minut.

Pro e-shopy je krize nová situace, často dochází k panice, říká Jitka Dvořáková z CZC. Jak to přežít?
Jedna z nejvýraznějších tváří tuzemské e-commerce scény společně s dalšími řečníky vystoupí na konferenci CzechCrunche.

E-commerce klesá, ale slovenský GymBeam hlásí rekord. Loni utržil přes 2,5 miliardy korun
E-shop se zaměřením na fitness produkty, který obsluhuje dva miliony zákazníků na patnácti trzích, hlásí úspěšný loňský rok. Rekordy překonal také v Česku.

Lidé šetří, ale oříšky jedou. E-shop Grizly přišel na to, jak být lepší, a poprvé pokořil půl miliardy
Válka a energetická krize, kvůli níž ochabla poptávka klientů, přiměla obchod Grizly.cz, aby se zaměřil na svou efektivitu. A díky tomu dokázal růst.

E-commerce je v krizi. Jak ji přežít? Poradí Dvořáková z CZC, Mates z Econea a ex-šéf Mall Group
Na dalším e-commerce eventu CzechCrunche se o své know-how, jak s co nejmenšími problémy proplout krizí, podělí přední postavy české scény.